úterý 30. března 2021

Okénko do kuchyně 312.

Šedivé úterý 

Pokračujeme v přehledu předvelikonočních dní🐣

Kromě pokračování v úklidu a vymetání pavučin nebylo na programu nic zásadního. Úterý má někde označení Šedivé a někde Žluté – v obou případech se název odůvodňuje počasím typickým pro tuto dobu.

A teď k jídlu. Polívka bude česnečka ...

Další chod bude moje skoro svíčková z kuřete s knedlíkem ...
Ke kávě si dáme řez s pudinkem a zakysanou smetanou.
Opět foceno za pět minut dvanáct, skoro prázdný talíř.
Pohodové předvelikonoční úterý
a děkuju, že jste nakoukli do mého okénka.

🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣

10 komentářů:

  1. Tak já jsem včerejší modré pondělí porušila, ale to nevadí, dneska budu určitě pokračovat, ale dneska se to má, pracovat. Baštu, bych si na všem pochutnala, já mám dneska zbytek uzené kuřecí stehno a brambor s okurkou, zeleninovou polévku s rýží a vajíčkem. U nás bude asi moc hezky, sluníčko už se snaží, to budu pořád venku a já ráda. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Zapomněla jsem se podepsat a chyby raději opravovat nebudu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten řez vypadá famózně. U nás dnes začíná sluníčkem a já budu dělat halušky s bryndzou. No a protože se u nás (jako v naší domácnosti) neporušují nařízení, tak nemůžu jít na chatu hrabat listí, protože je v jiném okrese. Nejlepší je to, že začátek nedalekého rybníka -70 m - je v našem okrese a hráz kde máme tu chatu tak v jiném. Přeji všem hezké dny - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si odpovím sobě...zadařilo se, manžel našel odvahu tak jsme vyrazili. Na chatě sami, bez čehokoliv na puse, pohrabali, pokochali se včelkama, bledulema, lýkovcem, akorát kopřivu jsem nenašla, místo toho raší pivonie a daří se pažitce. To bylo pohlazení duše, tělo strhané, ale nic nenahradí sluníčko co svítí na papulu - Míla

      Vymazat
  4. Vymetání pavučin. Musela jsem se smát. V posledních letech převzal úklid domácnosti manžel. Tedy luxování, abych byla přesná. A já zase tvrdím, že luxování není uklízení bytu. To ho tak škorpím, protože spoustu věcí se musí umýt, tedy kromě podlah, nejvíc práce mi dá vždy sporák nebo skříňky v kuchyni, které bývají od výparů a plynu docela špatně mytelné nahoře. Včera vypadla Michalovi drobounká pružinka z jednoho strojku a nemohli jsme ji najít. Na pomoc jsme si vzali baterku a šmejdili i pod ledničkou a mrazákem. A nakouknutí za tu mřížku pod mrazákem mi vyrazilo dech. Celý prostor to byla jedna hustá síť pavučin, jako v hororu a na koberci pod mrazákem asi 0,5 cm vrstva souvislého prachu. Naštěstí šla mřížka odšroubovat, nemusela jsem odstavovat celý mrazák i s akváriem. Nastoupil manžel s vysavačem. Vymetali jsme pavučiny. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Myslela jsem, že vymetání pavučin a úklid je až na Škaredou středu, které se také říká Sazometná. Namísto úklidu jsem se dnes celý den věnovala rozsazování muškátů, které si pěstuju sama. K obědu se u nás podávaly zbytky z neděle, nebyl čas vařit. Zítra budu pokračovat v zahradničení, takže vytáhnu z mrazáku omáčku k těstovinám a přílohu uvařím. Ještě, že dávám přebytky z vaření zamrazit. 😀
    U tebe bych si dnes pochutnala.

    OdpovědětVymazat
  6. Libuško, dnes bych si dala ten Tvůj zákusek. Svíčkovou nemám ráda, i když ji pro chlapy vařím. My dnes měli americké brambory s tvarohem, zákusek nula. Líbí se mi vtip z minulého příspěvku s okénkem na koledu...Měj se hezky, zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško, to ty jsi hospodyně č.1 ty tvé chody...to já teď s dětmi teda nestíhám. Samozřejmě vařím a to se dětem na online výuce líbí nejvíc, že prý ve škole jsou blafy:-D

    OdpovědětVymazat
  8. Dobroty! Kuličky jsme měli v polévce dnes, a to v hráškovém krému. A svíčkovou jsem dělala před týdnem, tentokrát z vepřového a já měla i s brusinkami, chlapi je u nás nechtějí, nic jim to neříká. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Všem moc děkuju za komentáře, vážím si, že mi píšete :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.