čtvrtek 20. května 2021

Čtvrteční

Bětuška objímá strom, najdete ji?💖

A Cvalíčka najdete?

Srdcovka už vesele kvete.

Voní nám tu Konvalinky.

Pod plotem rostou skalničky, ale taky se k nám tlačí kopřivy od sousedů. Hned jak nebude deštivo je postříkám a bude od nich pokoj.

Květy Pivoněk letos nezaschnou. Bude kvést i ta červená přesazená.

Kontrola je mi furt v patách ...

Okurky salátovky už jsem vysadila ven na noc je přikrývám sklenicemi.

Čemeřici jsem musela svázat, moc se tady roztahovala.

Pidizahrádka u potoka. Keříčkové fazole a okrasné dýně ještě nevylezly. Zelená se hrášek. Pod sklenkami okurky nakládačky, patizon, cukety a dýně. Snad tu noční zimu přežijí.  

Mladá jabloň kvete, loni už měla jedno jablíčko.

To je pro dnešek všechno. 

Pořád něco kvete, ale o tom až příště.

Pohodový den a děkuju, že jste se u nás zastavili.

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

14 komentářů:

  1. Naprostá nádhera.Srdíčka mi připomínají dětství.Takový pugét čemeřic jsem ještě neviděla. Konvalinky jsem neviděla-ani nepamatuji.Bětuška tě prostě musí kontrolovat ☺
    Přeji krásný den-tady to vypadá,že bude slušné počasí ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ano srdíčka jsou kytky našeho dětství. Čemeřici se letos daří, asi má ráda zimu a mokro. U nás to na pěkné počasí nevypadá, je zataženo a doma musím svítit.

      Vymazat
  2. Fakt dobrý!!!!!Ale práce jako na katedrále Notre Dame. Libuško, to musíš běhat jako motorová myška, abys to vše zvládla a když je chvilka tak ještě vše nachystat pro paparazzi na blogu. Tak ať Tě neopouští síly a chuť - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, jak je člověk na důchodě je času dost. Je to pro mě zábava, až mě to přestane bavit, tak se na to vybodnu a nechám to zarůst ... děsná představa, ale někdy v budoucnu k tomu asi fakt dojde.

      Vymazat
  3. Tobě toho tedy kvete !!!! Zahrádka jako malovaná.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, kytky v zahrádce mi dělají radost, ale se zeleninou to bude letos asi horší, necháme se překvapit.

      Vymazat
  4. Cvalicek je u branky a bila cica na kmenu stromu,priplacla.
    Srdicko mam moc rada,mas to pekne !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, kožušky si našla, oni bývají skoro na všech fotkách, když jsou mi furt v patách :-)

      Vymazat
  5. Vidím obě kočičiny a je jim dobře, když mají paničku na dohled. Koukám, jak krásně kvetou u tebe srdcovky, já je mám letos zatím jen malý a bez kvítků, to je letos bída a ta zima nechce odejít. Dneska jsme s dcerou koupily 2dýně hokaido a 2cukety. Před chvílí jsem je zahrabala ve skleníku, tam je přece tepleji a ještě jsem si koupila sanvitálku, já je mám moc ráda. musí sazeničky vydržet nějaký čas ještě schovaný před zimou. Pořád se musí i topit, to už mě taky nebaví, to je letos rok studený. Z toho hokaida asi letos nic moc nebude, ale Jitka ho vzala, tak jsem byla sticha. Já bych ho letos nebrala, to má rádo teplo a u nás je ještě větší zima než třeba ve městě, tam už kvetou jabloně i hrušně, u nás ne. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, taky pochybuju, že bude něco z dýni, co jsem nasadila. Okurky jsou taky bídné. Pořád zima a hnusné počasí.

      Vymazat
  6. Libuško , zdravím. Máš krásně bohatou čemeřici, líbí se mě i srdíčka a konvalinky, ty pěstovala babička. A číčy jak asistují, já mám teď také jednu na blogu. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, konvalinky máme v břížku pod plotem už roky. Do zahrádky se mi asi dostaly s nějakou kytkou co jsem tam přesadila. Dost se mi tam roztahují, budu je muset přesadit.

      Vymazat
  7. Zase u vás všechno kvete navzdor chladu a vlhku. Srdíčka pamatuji z mládí a zde jsem je ještě nikdy neměla. Dostala jsem je dvakrát a vždycky zašly. Asi zde nemají dobrou půdu nebo zahradnici. Však ono se jaro teple prosadí a vláha se zúročí. Užívej si kvetoucího jara ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, taky jsem srdíčka sadila víckrát, než se jim u nás začalo dařit. Pořád čekám na teplo a ono furt nikde ...

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.