středa 19. května 2021

Pořád mokro.

Není dne, aby nezapršelo, ale sluníčko se taky ukáže, aspoň na chvíli.  Že by letos konečně nebyl suchý rok?

Tak teda včera nám svítilo sluníčko celé odpoledne, měli jsme krásně 🌞
Fotky jsou ale ještě mokré 💦

Bledule letní se vyparádila ..  
Lomikámen
Tulipány se v tom odkvétání zastavily, když se ochladilo.
Všechno se zelená, tráva roste jak pohnojená.
Včera konečně nepršelo a máme posečeno.
U rybízu pod krmítkem mají ptáčci a hmyz nové pitko ...
Jenom mu ještě musím najít lepší místo.
Sklo je ze starého lustru, držák ze staré síťky k bazénu.
Přísavník má konečně lístečky a 
kapradiny ve dvorku rostou šílenou rychlostí, voda jim jde k duhu.
Hosty taky dohánějí zpoždění a že jim to jde.
Šnečci si z nich dělají skluzavku.
V pergole mám ještě pořád rajčata, 
nechtěla jsem, aby je prudké deště zničily.
Taky truhlíky a květináče si tam ještě lebedí v teploučku.
Tento týden už ale všechno půjde ven na svá místa.
Pěknou středu
a děkuju všem, kdo dnes navštívil můj blog.
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦

7 komentářů:

  1. Pořád si říkám,že příroda potřebuje déšť.Ale chvilku už by mohl přestat.Buď lije a lije nebo je sucho...Přírodě neporučíme ☺
    Přeji nádherný den v krásné zahrádce ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem včera měla v plánu dát už rajčata ven, ale raději jsem je přesadila do větších nádob a mám je doma. Ale okurky co jsem vysadila do skleníku, tak se jim tam docela líbí, nezdálo se mi, že by nějak nastydly, nebo strádaly, tak možná, že ty rajčata půjdou brzy za okurkama taky. Ale je pořád chladno a mokro, jako teď asi všude. Snad už brzy bude tepleji a příroda je šikovná a všechno dohoní. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Příroda jako by doháněla ty suché roky.Na můj vkus je deště nějak už moc.
    Máš krásnou,rozkvetlou zahrádku.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne kapickove fotecky Libby,voda je treba,tady moc neprsi,je to porad malo.
    Trava roste vsude jako diva.
    Mej krasnou stredu !

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, kytičkám kapičky sluší. Voda rostlinkám prospěla, všechno roste jak divé.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  6. Leze mi to na nervy to počasí. Teď momentálně leje, padaly i kroupy a hřmí. Mokrý je už všechno co může. Je to otravný, protože si člověk nemůže pořádně nic naplánovat. Jedinou jistotu má, že určitě bude nejmíň pětkrát nebo šestkrát za den lejt jak z konve ...

    OdpovědětVymazat
  7. I u nás prší každý den, ne moc, ale přece. Jsem zvědavá, jak to bude vypadat na zahradě. Rajčata už jsou venku, snad to přežijí. Zahrada už je jednou posekaná, ale po těch deštích bude mít manžel zřejmě zase co dělat. Zdravím 😀

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.