pondělí 31. května 2021

Vtipy na poslední květnové pondělí

"Představ si dědo," vypráví stařenka starouškovi,
 "že se mi o tobě zdálo, že ses vrátil po smrti zpátky na svět, 
převtělený za holuba."
"To by se ti líbilo co, abych ti konečně zobal z ruky!"
🍀
Přijde pan Novák domů a říká manželce:
"Po vesnici se povídá, že si tu měla nějakého chlapa."
"No, víš, ty si byl v hospodě a já jsem byla u sousedky. 
Znenadání zhasla elektrika. Co budu dělat u sousedky, 
když světlo nesvítí, šla jsem tedy domů.
Když jsem procházela kolem hospody, tak z ní vyšel chlap, stejný jako ty. 
Šel za mnou úplně stejně, jako ty. Praštil dveřma a zamknul stejně jako ty.
Lehli jsme do postele a milovali se stejně jako s tebou. 
Najednou řekl: Tak si to dáme ještě podruhé 
a to už jsem pochopila, že to nemůžeš být ty!"
🍀
Jednoho dne vyzve satan Svatého Petra k fotbalovému zápasu.
Svatý Petr se podívá na seznam hráčů a povídá: 
"Přijímám, ale rovnou tě varuju Satane,
že máme většinu těch nejlepších hráčů, co žili."
Satan: "To nám nevadí, máme tajnou zbraň ... !"
V den zápasu přijde Svatý Petr k Satanovi a ptá se:
 "Co je zač, ta vaše tajná zbraň?"
Satan se ušklíbne a povídá: "No, máme všechny rozhodčí."
🍀
Poctiví nejdál dojdou. 
Ti ostatní se vozí v luxusních limuzínách.

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 

4 komentáře:

  1. Ten poslední ani není vtip-ale realita
    Přeji sluníčkový den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško díky za úsměvný vstup do nového týdne ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nový týden začínáme zase zvesela, díky 😁

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.