neděle 30. května 2021

Z Kožuškova

Bětuška zaujala místo, kde sedává Jonášek,
ale dlouho mi nepózovala.
 Dala mi jasně najevo, že dnes z focení nic nebude.
Hopsa hejsa do Brandejsa ...
Pomáhá mi kde se dá, to se musí nechat.
Jonášek obhlíží jahody a zjištuje, že letos nic moc.
Když se pečou buřty, Bětka kontroluje co jíme.
Další dva čekatelé až něco upadne na zem.
Jonášek mi zahřívá ve špalku nasazený Dvouzubec.
Pěkně si tam seděl, najednou se k nám otočil zády a pěkně mi ho pohnojil.
Otočil se zpět a jako by se nic nestalo, snad to kytka přežije.
A co naše Bžunda, jak ji říká Pepan?
Ta si vyspává doma a ven vyrazí až na noc. 
Je mazaná, jak je ji zima tak se i přikryje.
Ještě FB vzkaz od Bětky. 
Tak mi úřaduje v noťasu, když ho nezavřu.
Nevím co tam píše, nepřeloží mi to někdo?
Pěknou neděli přejeme my všichni z Kožuškova
a moc si vážíme vašich návštěv a komentářů.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

6 komentářů:

  1. Od Bětušky je to tajné vyznání lásky.Všichni se mají u vás moc dobře.
    Taky je sice ještě chladno,ale je krásně azurová obloha-třeba se i oteplí.
    Přeji nádhernou neděli kočičí mazlíčci-můžete to vyřídit i páničkům!

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká reportáž z Kožuškova.
    U nás je zataženo a opět fouká vítr, jak jinak. I tak přeji pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě že máte ty dva nejmladší mazánky, jinak by to nebyla taková bžunda. My když jsme měli toho posledního kocourka, tak mladý říkával, to není kocour, to je nějaký začarovaný pes, on se choval jako pes. Někdo ho asi přejel, no silnice je vedle a od té doby zatím nemáme žádnou číču, ale u sousedů mají a chytá u nás myši. Ale ona se sem zase nějaká určitě zatoulá, lidi je vyhazují a je jim to fuk, jak těm zvířátkům je a tak už po několik roků, máme vždycky nalezence. Jen loni žádný nepřišel. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Bětuška je holka šikovná. Je jiná doba a s počítačem si už poradí i domácí mazlíček 😁

    OdpovědětVymazat
  5. Kožušci jsou vždycky nejlepší.Úplně ze všeho.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné povídání. I s počítačem je třeba se prvně učit ☺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.