pátek 30. července 2021

Jen tak ...

Včera v noci krásně popršelo, byla to paráda, 
žádný prudký déšť, jenom to šumělo.
A teď, takový miš maš ...
Pohodový pátek.
Všem děkuju za čas, co u mě strávili na blogu.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

7 komentářů:

  1. Tvoje zahrádka je výstavní.Já jsem si včera koupila malé chryzantémy na okno.Měla jsem tady lichořečnice,ale už nevypadaly pěkně.Včera tady byl tak silný vítr,že jsem měla věškeré kytky schované na balkoně.
    Přeji krásný pátek ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško, hezká ranní procházka po zahradě. Pořád se máš čím kochat.
    Měj hezký pátek.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta echinacea s plným středem je luxusní. I barevně....tady naštěstí nepršelo.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc nádherný miš maš. Krásná procházka Tvým kytičkovým královstvím.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Máte to tam moc pěkné :-) Kožušci se o zahrádku jistě pečlivě starají :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak za mě, nádherný miš maš ! Máte to krásné a mě ještě úplně dostaly ty fialové floxy, ty jsou luxus.
    Přeji pěkné dny :-) Alena

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju všem za komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.