čtvrtek 29. července 2021

Na kytkách ...

... je hodně veselo.

Nejdříve tu byl k vidění sem tam Bělásek, 

ale jak rozkvetly Cínie a Echinacei, začalo se to k nám stěhovat.

Žluťasku je u nás opravdu hodně, jiné roky tu o ně byla nouze.
Na Echinacei je hodně živo, ale jak se přiblížím, tak zdrhají, asi si mě pletou s Bětkou.
Na sváču přišel i Okáč luční.
Babočka paví oko bylo svolné k focení, ani jsem mu nemusela nic slibovat.
Tady si hrálo na letadlo.
Dokonce mělo celou dobu roztáhlá křídla.
Copak nám to tu Alička sleduje v trávě?
Šneček se vydal na špacír.
Pěkný čtvrtek a děkuju,
 že jste se u nás zastavili a mrkli na tu naši havěť na zahradě.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

5 komentářů:

  1. I ten motýl tě poslouchá?Já jsem letos viděla jediného běláska.
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Na vaší zahradě je hezky živo. Krásné fotky.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Babočka je nádherná, klidně se nechala fotit, zřejmě nějaká modelína 😁

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško,nádherné fotky.Babočka je dokonalá,ta ti zapózovala.
    Letos je motýlků docela dost,loni skoro žádní u nás nebyli.Je to radostné pokoukání.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju všem za komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.