středa 28. července 2021

V poslední době ...

... se stalo pravidlem, že je v noci bouřka, ono není divu, když jsou přes den vedra.
Vůbec mě nebaví v noci zavírat okno, když nám do něj prší, 
nedá se pak spát a tak čekám až ho budu moct otevřít.
Ráno už bývá obvykle krásně.
S tím kýblem to vypadá hned líp, 
Pepanova práce, on ho nikdy nedá tam, odkud ho vzal.
Vykvetl třemi květy Čínský oves.
Taky už trháme fazolky na omáčku.
Radost mi dělá v poschoďovém květináči na studni Šrucha.
I Brunda vyšla ven podívat se na ty barvičky.
Hořec mi dělá radost, tolik květů ještě nikdy neměl.
Mochna křovitá by chtěla asi přesadit.
Kdopak nám to tu loupe perníček?
To si přišla Alička s maminkou na rybíz na koláč.
Ještě k tomu natrhali pár borůvek a jahod, 
Alča lítala po zahradě a nosila plné hrsti.
Poslední rybíz jsem obrala 
a udělala trochu marmelády na vánoce na linecké cukroví.
Byla jsem rychlejší než kosi.
Krásnou prázdninovou středu
a děkuju, že jste přišli a pobyli na mém blogu.
🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉

6 komentářů:

  1. Hned po ránu jsem se pokochala krásou tvé zahrádky.Déšť je potřeba,ale aby nic neničil.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Na zahrade je porad co obdivovat a kde byli schovani kozusci ?
    Mokro jim asi nesvedci,co !?!
    Je dobre,ze obcas prsi,tady zase neprsi vubec !Hezkou stredu preji vsem !

    OdpovědětVymazat
  3. Rybíz jsem vloni radikálně zmladila a tak letos bylo jen trochu, ten půjde i s černým do mrazáku, aby byl po ruce až bude zas snězeno něco marmelád po smícháni s připravenými jahodami. Tady už bouřky nejsou, ani moc neprší...

    OdpovědětVymazat
  4. Pořád vám na zahradě něco krásně kvete. Není divu, v noci ji déšť zalije a ve dne na ni svítí slunce.

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško, dneska jsem jela okolo tebe a máš nejrozkvetlejší zahradu v okolí. Kdybych měla víc času, tak zastavím a pokochám se z blízky, ale jeli jsme nad vás vyzvednout dceřinu kamarádku a jeli do Zubří na koupák. Co taky jiného v tom vedru a teď nám zase v noci prší:-D




    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju všem za komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.