středa 4. srpna 2021

V poslední době ...

... máme pořád zalito.

Neděle prakticky propršela celá ...

Odpoledne sem tam zasvítilo sluníčko ... 
... ale za chvíli následoval další déšť, někdy i docela vydatný.
Chvilkama tak lilo, že to vypadalo, jako by byla mlha.
Z nebe visely provazy.
V pondělí jsem ráno vyprala a pověsila ven povlečení.
Odpoledne přišel Jonášek, sedl mi na klín a jak jsem ho pohladila, měl mokrý kožíšek.
Tím mi přišel oznámit, že prší. Rychle jsem letěla ven, ale prádlo už posbíral Pepan. 
Takže Jonášek mi přišel vlastně oznámit né, že prší, ale ať si to prádlo jdu poskládat, že ho tam Pepan naházel jak seno do koše a hodil do verandy na křeslo, aniž, by mi řekl. Byla jsem ráda, že ho vůbec posbíral, jasně, 
že by ho nestihl poskládat, je to přece jenom chlap.
Děkuju všem, co se přišli podívat a přeju krásný den.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

8 komentářů:

  1. U nás to bylo včera stejné.Jen byl k tomu silný vítr a parkrát zahřmělo...
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Me se Libby,letosni rok s castym destem a tim,ze nejsou takova vedra,moc libi.
    Vsechno je bujne zelene,kvetouci,proste nadhera a ne ten suchopar minulych let !!!
    Ty mas taky zahradku nadherne zarostlou a kvetouci. Na suseni pradla to tedy moc neni,ale vzdy se nejaka vhodna doba najde,ze.
    Dnes mame od rana zatazeno,ale neprsi,vcera taky nespadla ani kapka pres den,prsi v noci.
    Mej moc krasnou stredu a Ahojjj !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Na to, že měla být neděle nejdeštivější z víkendu a furt vydávali varování před silnými bouřkami, tady pršelo přes den minimálně, začalo až před večerem a zahřmělo tak čtyřikrát. Za to včera jsem tak tak stíhala do práce i z práce a večer byla pořádná bouřka, a dneska jsou přeháňky už od rána.

    OdpovědětVymazat
  4. Letos je vidět, že je hodně vláhy, vše se krásně zelená a roste. Včera k večeru se u nás přehnala bouřka s kroupami a pak pořádně lilo. A prší chvilkami i teď.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  5. U nás zase až tolik neprší, ale prší. Je to znát na trávě na našich terasách. Je zelená, bývá většinou vyprahlá. Dnes tedy od večera prší,ale je to takový drobný déšť.
    Klidný den, Libuško!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Zalitá zahrada vypadá nádherně.Kapičky jsi zachytila úžasně.
    U nás dlouho nepršelo,ale poslední dny denně.
    Libuško,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  7. Já si jen říkám, že jsme tu dovolenou stihli v pravý čas a krásně nám vyšla. Pršelo jen jednou a to jen takový asi 2 hodinový zahradnický deštíček. Zato tento týden je tedea na srážky ukázkový, zvláště dneska. Na těch fotkách deštivé zahrady jsou ty barvy kytiček takové syté, svěží, určitě si to užívají. Ale salát na zahradě si to asi moc neužívá, musím ho jet zítra sklidit. Pepan ti prádlo posbíral, ten můj akorát zařve, ať si to posbírám, že už je to přesušené na balkoně. Ve spolupráci s Jonáškem jste dobrá parta.

    OdpovědětVymazat
  8. Všem moc děkuju za komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.