sobota 25. září 2021

Jak se ...

... ukáže sluníčko, hned mám chuť do práce.
Malou zahrádku u potoka jsme zrušili a přesadili tam borůvky a maliny.
Ještě jednu borůvku dokoupíme je tam na ní akorát místo.
Starý záhonek po borůvkách a malinách je nachystaný na jaro,
 bude tam řada rajčat a před nimi keříčkové fazole. 
Taky jsem vyplela rybízy a angrešt.
Rajčata ještě pořád zrají ...
Příští rok tu budou nasazené okurky salátovky.
Komposty máme přeházené.
 Pod igelitem je nachystaný kompost k růžím,
 mladým stromečkům, rybízu a angreštu.
 Zbytek se dá na zahrádku.
Se sluníčkem je zahrada hned veselejší ...
Krásný sobotní den 
a všem děkuju, že se přišli mrknout na naší podzimní zahradu.
🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

7 komentářů:

  1. Nádherné babí léto u zebe na zahrádce.Borůvek měl letos syn hóóódně.Dnes tam jedeme krmit kočičku a máme si natrhat co nejvíc borůvek...
    Přeji nádernou sobotu ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem taky hned pracovitější když se slunce na nebi usmívá. Sice je zahrádka ještě kvetoucí, tak nedá se nic dělat, určité práce, které podzim přináší, už začínám postupně dělat. Nerada jsem za zahradnici, když je už nevlídno a zebou mne ruce :-).
    Klidnou sobotu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Libby, také mám větší chuť do práce když svítí slunce. Zahrádku máš krásně připravenou na další sezonu a kytičky Ti stále dělají radost.
    Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Podzimní práce za slunečných dní člověka baví a když vidí tu práci za sebou je to radost. Máš pěkně vše připravené.

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško, aglomerační lhůty stíháš, máš to všecko o.k. a zahrádku máš pořád stejně pěknou. Ať se Ti daří, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju za komentáře, vážím si jich :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.