neděle 26. září 2021

Podzimní kožuškování

To byly časy, když bylo teplo a kožušci si užívali.
Cvalíček čekal na Jonáška, až se vyspí.
Cvalíček usoudil, že je lepší se na to počasí někdy dívat jenom z okna.
Na schodech je to super, hlavně, když tam svítí sluníčko.
"Bětko, co za mnou lezeš?"
"Cvalí, nenechej se rušit, jenom si tu posedím a zase půjdu."
"Co mě rušíš, stačí když mi tu šustí listí, 
co padá ze stromu a k tomu ještě ty!"
"Tady snad bude klid a nikdo mě nebude rušit.
Na Matyho oblečení se docela dobře leží.
Už slyším, že se někdo škrábe do okna, kdopak mě jde budit?"
Je to Jonášek, právě skáče do okna z barelu s vodou.
Za skřínkou mě nikdo nenajde, tam je super poleženíčko.
Omyl, obsazeno, tak se jde jinde.
"No co? Jenom to tu hlídám."
"Prý jedeme na očkování. Já se raději budu dělat, že spím."
"Pusťte nás ven, je tu málo místa!"
"Nikde nejedeme, slyšíte? 
Tak dobře, ale celou cestu budeme žalostně mňoukat."
Brundu nezajímá, co se děje přes den, ta ožívá až večer.
Na zahradě ji zastihnu málokdy, když jde ven tak zdrhá směrem ke školce.
Kdo ví, kde tráví večery. Třeba u nás jenom spí a žere 
a noci tráví s nějakým šikovným kocourem. 
Hold má to v krvi,  její mamka byla toulavá bez domova.
Bětka by se ráda dostala domů, otevřené okno chybí nejen jí.
"Jak, co tu dělám se špinavýma nohama?
 No a co, prošla jsem se příkopem."
Hezkou a klidnou neděli.
Děkujeme, že jste dnes opět přišli zkontrolovat Kožuškov.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

8 komentářů:

  1. Kožušci,děkuji za krásné povídání ☺
    Přeji krásnou sluníčkovou neděli ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná reportáž z kožuškova, bez ní bych neměla neděli tak hezkou.
    Mějte všichni krásný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Bezva nedělní kočičí repoortáž.
    Tak ať je to neděle pohodová pro všechny u vás !
    Hanka



    OdpovědětVymazat
  4. Nedávno jsem viděla dokument, kde dali kocourovi na obojek kameru, protože chtěli vědět, kam chodí vždycky večer a vrací se ráno a on překvapivě chodil vedle k sousedovi, kde se nažral a díval se s ním na televizi a ráno se zas vrátil domů. Jo kočky si umí zařídit život. Krásnou neděli do Kožuškova.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty kočičky mi připomínají naše dvě- černobílou Mudlu a bílého Mufa s rezavými skvrnami. Jsou to mazlíci a máme je oba už 12 a 13 let (déle tu Mudlu). Díky za hezké povídání a fotky kočiček.

    OdpovědětVymazat
  6. To byl zase krásný kočičí příběh. Jsou ti kožušci roztomilí.🙂

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško,zdravím celý Kožuškov. Moc hezké, líbil by se mě takový Večerníček pro děti, o Tvých chlupáčích. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Moc všem děkujeme za milé komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.