sobota 18. září 2021

Jen tak na sobotu.

Tento týden bylo asi poslední,
 krásné a teplé počasí na hodně dlouhou dobu.
I mezi odkvetlými kytkami se najde vyjímka.
Růžový muškát dohání, co v létě zameškal.
Využili jsme hezkého počasí a opekli buřty.
"Já to pohlídám na mě je spolehnutí."
"Jony, tak hoď něco dolů!"
Spokojený Jonášek.
Tak dopadl malý melounek, co vyrostl v keramickém škarbálku.
Pošmákl si na něm slimák.
Príma sobotní den.
Všem děkuju, že se přišli mrknout.
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

12 komentářů:

  1. Pořád ti něco kvete,je to radost.Já jsem včera sklidila muškáty z okna a pokojovky z balkonu.Už začíná období,které nemám vůbec ráda ☻
    Přeji krásnou sobotu ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, taky to období nemám ráda. Už se chystám, že budu pomalu kytky nosit domů. Mám toho hodně, tak postupně, každý den něco. Kaly už mám ve sklepě, už měly zvadlé listy :-)

      Vymazat
  2. Obdivuji hlavně krásné fuchsie. A opečený buřtík jsem neměla ani nepamatuji. Tak se nedivím kožuškům, že tu voňavou dobrotu hlídají.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, taky mám ráda fuchsie a chystá se jim dát příští rok větší prostor. Po opečeném buřtíku mi bude v zimě smutno :-)

      Vymazat
  3. Musím si zase pořídit fuksie. Já už jsem muškáty z jedné strany domu nahradila truhlíky s podzimním aranžmá. Byly naprosto nepoohledné, divné. Prostě letos mi nějak stávkovaly.
    Ale buřtík jsme si letos taky několikrát opekli.
    Pěknou sobotu, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, taky mám muškáty nic moc, byly hezké a kvetly, než začalo pršet. Ony kvetou a jsou hezké, když jsou někde chráněny a neprší na ně :-)

      Vymazat
  4. Zrovna včera jsem si také opekla buřta. Už jsem ho neměla dost dlouho a byla to mňamka 😜

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, my jsme si letos opékání užili dost, ale stejně se budu těšit na jaro a další opékačky :-)

      Vymazat
  5. Zahrádka ti ještě hezky kvete,ale už s tím nic neuděláme,podzim je tu.A tyhle dva poslední dny jsou toho důkazem.Kočičky kouzelné,jako vždy.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, tak tak podzim je tu. Letos se to pokazilo celkem brzy, snad bude ještě sluníčko a tepleji :-)

      Vymazat
  6. Málo chodím k tobě v sobotu, ale je taky zajímavá. Hlavně mě baví tvoje podpisky pod fotkami. A jasně, jak ti ještě hodně kytek kvete. Hlavně různé fuchsie, je to přímo barevná duha jejich barev.
    Určitě i v probíhajícím podzimu najdeš dost objektů a událostí, abych byla na tvoji sobotu zvědavá. Děkuji za obrázky - nepotěšil mě ten chudák melounek. Užívej si i podzimu, i ten bude u tebe určitě ke koukání ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, podzim moc nemusí, spíš ho přežívám, ale jestli bude se sluníčkem, tak to dám v pohodě já i kožušci :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.