pátek 17. září 2021

Když je po dešti, ...

 ... všechno je samá kapička.
Odkvetlé květy Janeby už jsou ostříhané ...
I Echinacea je prostříhaná, kvete dlouho a květy už byly "unavené".
Hrachor je taky ostříhaný, semínka vyprskával hodně daleko.
To bylo trošku vody a kapiček.
Mějte hezký den 
a děkuju za váš čas, co jste strávili u mě na blogu.
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦

8 komentářů:

  1. A léto už je za námi.
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, třeba se ještě objeví pár slunečných dní :-)

      Vymazat
  2. Dobrý den, máte naprosto skvělé fotky!!! Nejsem si jistá, zda už tady ten dotaz nepadl, jakým fotoaparátem prosím fotíte? Děkuji, Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuju za pochvalu. Mám malý kapesní foťák Nicon coolpix S7000 už hodně let a vždycky jsem s ním byla spokojená. Jak ho pořád tahám v kapse po zahradě už dostal pěkně zabrat. Ale v sobotu jsem dostala k narozeninám nový Canon PowerShot SX620 HS, vybrala jsem si ho sama, je dokonce menší, než ten můj minulý, tak uvidím jaká bude moje spokojenost. Děkuju za návštěvu mého blogu :-)

      Vymazat
  3. Krásné fotky, kytičkám kapičky sluší.
    Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná kapičková zahrada ! Tady se to mračí celý den i je chladno oproti jindy. Měj krásný pátek Ahoj !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Zdeni u nás prší, to bude zase kapiček.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.