úterý 21. září 2021

Okénko do kuchyně 337.

O víkendu jsme měli oběd trošku slavnostnější, byly tu děti.
Polívku jsme měli krůtí s knedlíčkami.
Už se to smaží ... kupa řízků pro devět osob.
Bramborový salát jsme neměli od velikonoc,
 tak jsme si na něm s krůtím řízkem moc pošmákli.
Ten kompot nepatří k salátu, byl Aličky chtěla k řízku brambory.
Ke kávě byl řez s pudinkem a zakys. smetanou ...
... ke svačině chlebíčky.
Nesměli chybět šneci, vnuci si hned domlouvali, že si zbytek berou domů. 
Neodvezli si domů jenom šneky, ale i salát, řízky a řez.
Děkuju, že jste nakoukli do mého narozeninového okénka
a přeju všem klidný den.
🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰

14 komentářů:

  1. Sbíhají se mi sliny.Tolik dobrůtek...K vám se jezdí moc dobře.Ale vy jste slavili tvoje narozeniny.
    Přeji další krásné névštěvy ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, taky se mi sbíhají sliny když už je všechno snězené a doma nic není :-)))

      Vymazat
  2. Libuško, dodatečně všechno nejlepší k narozeninám. K oslavě patří i dobré jídlo a je vidět, že byly samé dobroty.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  3. Dokonalé narozeninové menu! Dodatečně všechno nejlepší, hlavně hodně zdraví !
    Hana

    OdpovědětVymazat
  4. Hned bych se nechala pozvat, zřejmě nezbyl ani drobeček 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, nezbylo nic, teda co zbylo jsem nabalila dětem, dělám to tak vždycky :-)

      Vymazat
  5. FŠECKO DOBRÉ PO VŠECKY LÉTA. Všude je to stejné (maminka má narozeniny a tak nachystá pro gratulanti) nebo sám si vařím a sníte to vy. Ale co by jeden neudělal pro ty naše dárečky vid?
    Také by mi bodlo tolik dobrútek, ale mne chutnají i brambory s mlékem jenom když mi je někdo uvaří. Libko, že se ještě vrátím k těm celerákům - to bylo takové z bídy jak jsem se naštvala na ty vodové brambory a kupodivu u nás se to ujalo, že bramborák už ani nedělám. Strouhám to na struhadle s velkýma slzičkama a fakt celer neni cítit. Někde jsem četla, že takhle se dělají i z kysaného zelí zelňáky, též jsem vyzkoušela s přidáním kousku uzeného na kostičky co zbylo, ale raději dělám ty celeráky, přijde mi škoda uzeného. Opatruj se a ještě poděkuju za podívání na mé milované fuksie - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, jsem ráda, když se sejdeme celá rodina a narozeniny jsou k tomu super přiležitost. Brambory s mlékem mám taky ráda. Dělám si to v létě když je vedro. Ty celeráky by mi asi Pepan nejedl, on nemá rád novinky, ale já bych je ochutnala. Bramboráky dělám taky na hrubém struhadle, krásně křupou. Fuchsie si plánuju dát příští rok do truhlíku, tak jak jsem je mívala kdysi dávno.

      Vymazat
  6. Libuško, zdravím. Dodatečně vše nejlepší k narozeninám ! Já se u Tebe vždycky tak najím... My jsme zrovna řízek a bramborový salát měli o víkendu u bráchy. Sešli jsme se tam skoro celá rodina (a že nás je), a bylo to fajn. Brácha se švagrovou udělali řízky a salát, já jsem napekla a udělala chlebíčky. Dnes budu vařit plněné papriky, to je moje nejmilejší jídlo, hned po řízku. Měj se hezky v Kožuškově. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško, dodatečně zdraví, pohodu a další rodinné setkání. ☺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.