pondělí 20. září 2021

Vtipy na poslední letní pondělí

Pepa přes zimu přibral, proto se rozhodl, že zhubne.
Na svačinu si vzal mandarinku. Začal ji loupat
a šťáva mu stříkla přímo do oka, nehorázně štípala.
Začal litovat svého rozhodnutí a povídá:
"To by mi bůček nikdy neudělal!"
🍊
Chlap přijde do prodejny s elektrem a říká prodavači:
"Chtěl bych nějaký levný CD přehrávač,
 třeba támhle ten se mi líbí, ten si vezmu," 
a ukazuje na elektrickou plotýnku.
Prodavač se pokouší namítnout: "Ale pane, to není ..."
"To je jedno, co to není, prostě mi to zabalte a já si to vezmu."
Odnese si tedy plotýnku domů, položí CD a zapne.
Po chvíli se začne valit zápach.
Chlap vezme druhý den vařič do prodejny a říká:
"Co jste mi to prodal? Já chtěl jen přehrávač, ne vypalovačku."
🍊
Lékař se ptá pacienta: "Nemáte u vás v rodině problém s alkoholem?"
Pacient na to: "Kdepak o žádném problému nevím,
vždycky ho máme dostatek."
🍊
Na mořskou pláž vyleze z vody potápěč
 a nese v náručí obrovskou perlu.
"Kde jste to vzal?" diví se lidé na pláži.
"Tam dole na dně je jich spousta," vysvětluje šťastný potápěč.
Lidé se hned nahrnou do prodejny s potápěčskými potřebami
a skoupí všechny skafandry a kyslíkové bomby.
"Tedy pane vedoucí, to byla zase dneska tržba, co?" povídá prodavačka.
"Ano, to byla," přitáká vedoucí, 
"ostatně jako vždycky, když se brácha projde ve skafandru
po pláží s tou skleněnou koulí"

🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊

4 komentáře:

  1. Pěkně začal pošmourný den ☺
    Přeji příjemné pondělí ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško, zdravím. Ten první s tím bůčkem přesně pasuje na mého tátu... Prohlídla jsem si i kožušky z minulého příspěvku, jak se hezky vyhřívali na sluníčku. Měj se hezky. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.