čtvrtek 30. září 2021

"Vylepšené" fotky ...

To slovo vylepšené berte s rezervou.
Dost často mi fotky vylepšují kožušci, to je docela milé.
Ale když se mi tam připlete třeba Pepan, to už tak milé není.
Obvykle na to přijdu, až fotky stáhnu do počítače.
Máme poslední zářijový den a fotky jsou z doby,
 když bylo léto v plném proudu.
No a teď to pohnojil úplně. Zrovna teď tam měl nějakou práci.
A ty popelnice tomu taky nepřidaly.
Utěrka tam taky nemusela být,
 ale to je moje vina, když je suchá, mám ji uklidit.
Ručník na šňůře tomu taky moc nepřidal na kráse a zakryl rozkvetlou zahrádku.
Tady se pro změnu suší na křesle žlutý hadr,
ale ten, bych řekla tu fotku oživil, né kecám, pokazil ji.
Tady ji , ale opravdu vylepšil Jonášek.
Tady zase zapracoval Cvalíček, ale s dobrým výsledkem.
Bětka se tu nenápadně protáhla, jako vždycky.
V pozadí sušák s prádlem a ještě k tomu kyblík. 
No, ty kyblíky máme po celé zahradě, to je Pepanova práce, přenáší vodu ...
Tady zase pro změnu v rohu načumuje prádlový koš.
Nakonec opět Bětka. Prý by bez ní ty kompoty nevypadaly dobře.
To by mohlo pro dnešek s "vylepšenými" fotkami stačit.
Děkuju, že jste došli až sem a mějte klidný a pohodový den.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

5 komentářů:

  1. Fotky jsou moc pěkné.Žádné rušení tam nevadí-je to jen život rodiny.A Jonáška jsem musela pěknou chvíli hledat ☺
    Přeji krádný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Libby, fotky se mi moc líbí. U vás na zahradě to prostě žije. Mně se na výletech do záběru většinou plete manžel. Už ho zná díky tomu hodně blogerek.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. On člověk někdy když fotí, tak to ani nevnímá. To znám !
    Ale náhodou to dnes od Tebe bylo dobré téma.
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško, máš krásné fotky. Právě to vylepšení je znamka života a zabydlenosti, přirozenosti. Zahrada není jen botanka pro okolí. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju za komentáře, vážím si jich :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.