středa 29. září 2021

Prodloužený víkend ...

... byl jak malovaný, 
 tak jsme si užili návštěv i teploučka.

Chryzantémy rozkvétají v teple docela rychle.
Tuto fialovou Belgickou astru mám hodně ráda, podobně jako ty cínie, co jsem o nich psala, že kolem nich neobejdu a bych je nevyfotila.
Slunečnice už si ptáčci vyzobali úplně ...
Ruměnice pospolná kontroluje, jestli semínka vyzobali důkladně.
Hezkou středu
 a děkuju za vaši milou návštěvu.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

8 komentářů:

  1. Opravdu bylo nádherně,jen včera už se ochladilo a zapršelo.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško,barvy jsou nádherné.Prodloužený víkend se vydařil.Přesto jsme včera hodně zmokli.U nás krásně,ale vypravili jsme se na výlet do Podkrkonoší a tam lilo.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  3. Také Ti přeji krásnou středu máš krásnou barvu chryzanten ,ještě toho na zahradách hodně kvete. Dnes tu máme ovšem tmu a leje. Takže sedím doma a nikam nejdu . Ahoj !

    OdpovědětVymazat
  4. Prodloužený víkend se opravdu vydařil. I včera u nás bylo hezky, oslavili jsme svátek muže a vnoučka.
    Obdivuji krásné kytičky na Tvé zahradě.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Libby, ty budeš mít barevnou zahrádku snad i v prosinci. Ta belgická astra, to je neskutečná nádhera. Měj se fajn, zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
  6. Já na záhonech které byly pod vodou přišla o všechny chryzantémy které jsem tam měla. Naštěstí mám jednu ještě před domem. I když ta zas dostala na frak od slimejšů a znovu obrostla a snad i má poupě.

    OdpovědětVymazat
  7. Máš chryzantémy v nádherných barvách. Já mám jen jeden velký bílý trs po mamince a chtěla jsem je přesadit do zahrady na sluníčko, ale jelikož se jim u chaty daří, nechám je tam. O zmiňovaném víkendu jsme pořezali třešeň.

    OdpovědětVymazat
  8. Všem děkuju za vaše komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.