pátek 15. října 2021

Ještě ...

... k mým půlkulatým narozeninám, které jsem měla koncem září.
Jídlo už tu bylo, teď se opožděně mrkneme na dárky.
Asi jsem musela být celý rok moc hodná, jinak si to nedovedu vysvětlit.
Dostala jsem spoustu dárku, ten hlavní byl nový foťák 
o kterém jsem věděla, protože jsem si ho sama vybrala.
Zase mám malý do kapsy, tak jako ty dva před tím. 
Sice mě přemlouvali, ať si vyberu lepší, drahší a posunu se dál, 
ale já už se ve svém věku nepotřebuju nikam posunovat. 
Na to moje focení pokus, omyl to úplně stačí i tak stál jako půlka mého důchodu.
Polštářky s Cvalíčkem a kytičkami mi udělaly taky obrovskou radost.
Kočička se zvonkem bude viset u vchodu.
Už tam visí. Zazvoňte si, až k nám půjdete.
Některé dobroty na fotkách už chybí, 
prostě se snědly dřív, než jsem je vyfotila.
Manikůru jsem už moc potřebovala, někdo mi čte myšlenky.
Měla jsem doma čtyřicet let starou, nůžky tupé ...
Několikrát jsem si koupila novou, ale nestála za nic, 
nůžky byly měkké, že se mi zlomily.
Tahle je suprová z poctivé oceli.
Ptáčci, ti se mi zase krásně hodili na podzimní výzdobu na stůl.
No prostě, mám kolem sebe hodné lidi,
kteří ví, čím mě potěšit a udělat radost.
Děkuju rodině a kamarádkám.
💖💖💖
Krásný podzimní den
a děkuju všem, kdo se dnes přišel podívat ke mně na blog.
💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝

10 komentářů:

  1. Libuško, dodatečně gratuluji moc k narozeninám ! Přeju Ti hodně zdraví, lásky, štěstí, klidu a pohody s Tvojí rodinou a všemi chlupáčky. Dostala jsi kupu dárků, určitě Ti udělaly radost. Měj se moc hezky, zdravím Kožuškov ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. já se také přidávám ke gratulantům. Přeju hodně zdraví, štěstí lásky a hlavně pohodu. Dárečků je až dost, tak určitě máš i hodně hodných lidí kolem sebe. Ta zvonící kočička je moc pěkná. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško, i já se přidávám ke gratulantům a přeji Ti především hodně zdravíčka. Tolik dárků Ti určitě udělalo velkou radost.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško,krásné dárky.Všechny jsou perfektní a milé,ale nejvíc se mi líbí ta kytka s karafiáty. Zjistila jsem,že opomíjené kytičky vydrží nejdéle.Taky se mi moc líbí zvonící kočička.
    Přeji Ti další krásné dny s rodinou a kočičkami ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Dostala jsi moc hezké dárky. Těžko posoudit, který je ten nejlepší. Všechny svědčí o tom, že Tě mají lidé kolem Tebe rádi.
    Hezký den!
    Hanka
    P.s. trochu méně teď komentuji, ale prohlédnu si každý Tvůj příspěvek. Na vině je ta naše péče o malou psí holku, která sice není naše, ale nedokázali bychom s mužem přenést přes srdce,že by musela být dlouhou dobu sama (mladí v práci). Sice si už zvyká v kotci, ale přeci jenom ještě nějaký čas si z toho našeho času pro ni vymezíme.

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé Libuško, tak to tedy dodatečně přeju vše nej nej nej, hlavně zdravíčko a ať se ti splní vše co si přeješ! :-* dárky jsou krásné a hlavně ty kočičkové:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško, taky všichni přejeme dodatečně všechno jen to nejlepší a hlavně hodně pevného zdravíčka

    OdpovědětVymazat
  8. Libuško dodatečně ti gratuluji k narozeninám. Dostala jsi opravdu kupu dárků a samé krásné. Moc se mi líbí kočička se zvonečkem u dveří. Přeji hodně zdraví, spokojenosti a foťák ať dobře slouží.

    OdpovědětVymazat
  9. Paní Libuško dodatečně přeji zdravíčko pohodu a klid.Hodně krásných dní s milovanou rodinou.Alena z Jablonce

    OdpovědětVymazat
  10. Všem moc děkuju za přání k narozeninám, moc si toho vážím :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.