sobota 16. října 2021

Parťáci 23.

Autorem všech fotek a komentářů u nich je Pavel Batěk.

Zdroj: Facebook

Dnes se Vám přiznám. Narodil jsem se na Hané, ale mé srdce si opravdu získalo až Valašsko. Měl jsem tři pejsky, ale opravdového Parťáka jsem našel odloženého a nechtěného v útulku. Před pár lety jsem o focení nic nevěděl a dnes mám i živnost. Není důležité co si ostatní myslí, je důležité co cítíte srdcem. Stůjte si pevně za svými sny a začnou se plnit. 

Vaši Parťáci.

Jsou chvíle kdy si plníme sny. Dnešek byl tím dnem, kdy jsme dostali zapůjčen valašský kroj a nafotili jsme pro Vás spoustu fotek ze Soláně a Valašské dědiny v Rožnově pod Radhoštěm. Jděte za svými sny, nikdy nevíte, kdy se vyplní.

Zvonička na Soláni

Valašská dědina, Rožnov pod Radhoštěm
Parťáku, zažeň husy a jdeme na štamprlku.
Napojit ovečky a večer je budeme počítat - jedna ovečka, druhá ovečka...chrrrrrrrrr
Tímto výjimečným otočením chceme poděkovat všem, co nám Parťákům fandí. Máme Vás rádi a hledáme pro Vás ty nejlepší tipy na výlety po Valašsku, jak na známá místa, tak i na ty méně známé.
Autorem všech fotek a komentářů je Pavel Batěk.

Kdo je tu poprvé a nezná příběh pejska Jacka a jeho páníčka, více se dozví ZDE

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

5 komentářů:

  1. Moc se mi jeho fotky líbí.Možná i proto,že tato místa znám.
    Tady je hustá mlha, -1°C ☻
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké pokoukání. U nás bylo dneska trošku slušně i prádlo venku uschlo i když sluníčka bylo málo. Trošku jsem se motala na zahradě, ostříhala jsem jednu hortenzii, takovou tu s velikýma bílýma květama, taky rajčata už jsou vytržený a uklizený, ty jsou na kompostu, hortenzie je v roklině v lese a až trošku pomrzne psí víno, tak ho taky ostříhám a z toho se moc hezky dělají věnečky, je měkký, tak se dobře ohýbá. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné. Je super, že pojal fotky i ve valašském kroji. Opravdu moc jezlé.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za Parťáky za komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.