neděle 17. října 2021

Nedělní kožuškování

"Tak co jééé, pustí mě někdo domů!"

"Já se snad nedočkám."
"Cvalííí, pusť mě na chvilečku do krabice."
"Je to sice kámoš, ale nechápu,
 proč musí ležet zrovna v té moji, když má vedle druhou."
"I poškorpit se trochu musíme ...
... co se divíte, nuda je nuda."
"Taky by nám toho na tom talířku mohli nechat víc."
"No a co? Jak je u nás návštěva, musím poslouchat, 
co se tu povídá, abych byla v obraze. A to doslova v obraze."
"Tak foť! Tady by mi to mohlo slušet."
"Tož co, donedávna to bylo místo páníčka, ale ode dneška je to místo moje.
Je vám to jasné?!
"Tak dobrou a neruště mě."
"Běž s tím foťákem! Nevidíš že spím?"
"Tak se mi zdá, že mě zase fotí."
"Panička si ztěžuje, že ji ze psaní bolí ruka. Fakt nechápu proč."
Krásnou neděli přejeme všichni z Kožuškova
a moc děkujeme, že k nám chodíte na návštěvu.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

16 komentářů:

  1. Zdravím všechny kožušky ☺
    Přeji krásnou neděli všem ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kožuškováci, pěkně je u vás a roztomilo. Neděle se z mlhy klube, sluníčko též svítit bude. Lákat bude ven, lepší však zůstat u kamen. Zima, zima už se plíží,snad těm venku neublíží. Přeji všem jen pohodu, skvělou nedělní náladu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, krásná básnička. Úplně si ji představím v dětské knížce :-)

      Vymazat
  3. Kočičáčkové jsou roztomilí a moc se mi líbí básnička od MarieKes, hned je mi líp. U nás zatím sluníčko vystrkuje jen světýlko, tak nevím jak bude, ale má být slušně, tak zase něco budu kutit venku. Posílám kočičinám podrbání a tobě hezký den. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko u nás to zatím na sluníčko nevypadá, ale určitě bude svítit, musíme mu nechat čas, už mu to vstávání trvá dýl :-)

      Vymazat
  4. Kožušci se už víc drží doma v teple. Ale sluníčko je určitě vyláká na procházku po zahradě. Však se musí zkontrolovat jestli je všechno hotovo.
    Mějte všichni krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, bez kontroly kožušků, by zahrada vypadala úplně jinak :-)

      Vymazat
  5. Zase pár obrázků spokojených kočičáčků. Hned je neděle hezčí. Máš pěkné podpisky pod fotkami. A copak jste slavili - voní květy kočičkám? Těším se na další psaní a fotky ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, kytky zajímají většinou jenom Bětku, ostatní už z toho vyrostli :-) Kytky jsou z mých zářijových narozenin :-)

      Vymazat
  6. Neděle s nakouknutím ke kožuškům nemá chybu.
    Pěknou neděli u vás, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý komentář k fotkám kočiček. Teď už se budou raději držet doma v teplíčku, ani se jim nedivím. Chvilku ven a hned zase domů 😃😜

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuju. Sluníčko kožušky pořád tahá ven :-)

      Vymazat
  8. Zdravím do Kožuškova.Krásné kočičí příběhy a fotky
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.