pondělí 18. října 2021

Vtipy na třetí říjnové pondělí

Potká Karkulka vlka a ten se jí ptá:
"Ty se nebojíš?"
"Ne, peníze nemám a sex mám ráda."
🍎
"Synu, nebereš drogy?"
"Tati, s kapesným od tebe, 
bych mohl šňupat akorát polohrubou mouku.
🍎
Baví se dva kámoši:
"Když vidíš pěknou ženskou na co se díváš jako první?"
"Na moji starou, jestli mě nesleduje."
🍎
Fenka poučuje své štěně:
"Synku, při výcviku dostaneš od páníčka spoustu a spoustu dobrot,
proto ti radím, dělej ze sebe blbýho, co nejdéle."

🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

6 komentářů:

  1. Opravdově jsem se zasmála ☺ ☺ ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem se zasmála a po ránu je to fajn. U nás je zatím šero a zataženo, ale má být opět slušně, tak vím co bude mou náplní dne. Už dost finišuju, tak si opět určitě něco vymyslím, co je určitě potřeba vylepšit. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško, jsi mě pobavila. Ta Karkulka... Přeju hezký týden a moc zdravím. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem se těšila a vtípky opět skvělé 😁

    OdpovědětVymazat
  5. Super všechny, ale ten poslední se mi líbí nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju všem za komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.