čtvrtek 28. října 2021

Poslední teplé sluneční paprsky ...

... se snažili využít motýli k nakrmení.
Astry byly plné motýlů, včelek ...
Babočka paví oko u nás byla denně.
Babočka kopřivová je taky častým hostem.
Perleťovec stříbropásek.
Ten se tu moc často neukazuje.
Žluťásek čilimnikový
Toho fešáka jsem u nás viděla poprvé.
Čmelák polní.
Vroubenka americká nám přistála na okně.
Opět k nám přiletěla Dlouhozobka.
Tentokrát seděla na zácloně ve verandě, nějak se ji u nás zalíbilo.
Cvrček čekal ve verandě, asi na tu Dlouhozobku. 
Bzučivka zlatá na rozhledně.
Děkuju, že jste se přišli podívat
a přeju krásný sváteční den.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

9 komentářů:

  1. Libuško, hezky Ti to kvete. Některé kytičky asi nemají kalendář. Mě pořád tak krásně kvetou růže a voskovky taky. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Když ti tak krásně,tak se daří i motýlkům.Ti jsou nádherní.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško,to je nádhera.Motýlka jsem v poslední době už neviděla.Také nemám tak krásnou zahrádku jako ty.Vroubenku máme často také na okně.Modřinka se ji snaží ulovit,než přijde na to,že je za sklem.Nevěděla jsem co je to za brouka a tak ti děkuji,že už vím.
    Měj hezký sváteční den

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško, krásné fotografie z říše hmyzu. Vroubenka americká vypadá hezky, ale prý škodí jehličnanům.
    Měj hezký sváteční den.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsem se podívala do říše hmyzu. Zachytila jsi je všechny moc hezky.
    Pěkný sváteční den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Libuško je vidět, že rozptyl Tvého zájmu je širočizný. Máš to hezké, ovšem ta ploštice importovaná z Ameriky, nic ve zlém, ono by se to dalo aplikovat třeba na houbu Květnatec Archerův, importovaný z Austrálie - to i ono, smrad k pohledání. Vroubenky lezou všude, nedej bože otevřít okno, tak mám záclonu obsypanou. Nedaleko jsou borovice, u nás ve městě jsou na všech sídlištích a na chatě sousedi mají douglasku, tu miluje ze všeho nejvíce. Přeji pohodový den a bude sluníčko tak dobré oko u dalších foto chvilek. - Míla

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavé záběry, osobně hmyz nefotím a vidět tu motýla je zvláštnost. Tak se kouknu na blog a mám to i s popisem. ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Trochu jsem se pokochala u tebe na zahrádce a těch motýlů je u nás na chryzantémě taky tak hodně. Dneska jsem dělala košíček a velký květník na hrob a bylo tam hmyzáčků docela hodně. Dělala jsem letos všechno ze živých rostlin a kytek, zatím je toho na zahrádce ještě dost, tak bylo z čeho vybírat. Dokonce i drobná růžička dost kvetla a došli jsme si s Tomáškem pro šípky až ke škole a tak jsem toho měla až dost. Je to moc pěkný, jsem moc spokojená, všechno se mě povedlo. Příští týden má pršet, tak to bude akorát do dušiček na hrobě pěkný, trošku to zakryju a mrznout asi moc nemá. V pátek jsem ještě koupila jednu chryzantému a do druhého květníku jsem dala tu co mě pořád hodně kvete, dokonce se tam držela i včelka, tak jsem jí musela sfouknout. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  9. Všem moc děkuju za milé komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.