neděle 31. října 2021

V Kožuškově

"Co, co, ti zavazím? Tak proč něco neřekneš?"
Málokdy je mi dáno vidět celou obrazovku, ale už jsem si zvykla.
Nenápadná kontrola, jestli se neulívám při práci venku.
Jonášek si sem tam i zdřímne, takže nevidí, jak se ulívám.
"Tu kytku už by si mohla taky ustříhnout, už nedělá parádu."
"Podívej co udělal Jony, splašila se mu krabice."
U radiátoru v kuchyni to je poleženíčko ...
... voni tu nedělní oběd ...
... a zdají se krásné sny.
Brunda přemýšlí, jestli jít ven už teď, nebo ještě zalehnout do pelíšku.
Jo, jo, jde se ještě spát.
Pššššt, nebudit!!!
" Co jééé, co to šustí?"
Když přijde balík, Bětka je hned vyspaná.
Nejen na zahrádce jsem pod dozorem.
Už i články mi Jony schvaluje.
Krásnou poslední říjnovou neděli přejeme 
a děkujeme, že za vaši návštěvu, máme všichni radost.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

20 komentářů:

  1. Nádherné fotky.Naše Modřinka také sedí ráda před obrazovkou a nebo mně u klávesnice.Bohužel ji máme v bytě a tak si venku užívat nemůže.Ale chodí ráda na lodžii.
    Libuško,měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš naše kočky mají luxus v tom, že si můžou chodit ven kolikrát chtějí a my jim trpělivě děláme vrátné :-)

      Vymazat
  2. Vaši mazlíčci se mají! Nemusí je zajímat, že se změnil čas a venku je ještě po ránu zima. A jsou hvězdami internetu, každou neděli pádím prvně k vám potěšit se pohledem na ně a počíst si, co prováděli. Přeji první neděli s novým časem. Přispí si ještě hodinku ☺ ♥ ♣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, kožušku se zimní čas nijak nedotkl. Třeba Bětka je pořád v 8h večer v košíku a už spí :-)

      Vymazat
  3. Libuško, dnes jsem se zase potěšila fotkami kožušků. Nemáš to lehké, jsi stále pod dohledem.
    Přeji vám všem hezkou neděli a kožuškům posílám podrbání za ouškem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, bez kožušku si už život nepředstavím :-)

      Vymazat
  4. Moc jsem se těšila na kožušky.Napřed jsem se lekla,že Bětuška nebude...Dočkala jsem se a jsem moc ráda.
    Přeji krásný,o hodinu delší,den ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Bětuška se mi libí v tom malinkatém košíku. Zvláštní je, že vedle má mnohem větší, ale do toho nevleze. A máš dvojí výhled na televizi, jedním okem můžeš sledovat obrazovku a druhým Jonáška. Přeju krásnou neděli do Kožuškova.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, Bětka košíky střídá podle nálady :-)

      Vymazat
  6. Krásnou poslední říjnovou sluneční neděli ! Dnes je sluníčko od rána,včera od 13, před tím až od 15 h.Alespoň nám zlepší náladu v této hnusné době. A kožušci taky potěší,Ti nic nevědí o tom co se děje,hlavně že mají papání a milující domov !Moc pěkmé fotečky Libby,měj se moc hezky !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, kožušky zajímá jenom ranní kapsička :-)

      Vymazat
  7. Zase jsem se potěšila kočičáčkama a jejich vyváděním, ale dneska jsou dost hodní. U nás svítí sluníčko, tak se půjde něco odpoledne kutit asi ven, včera jsem to vzdala a dávala jsem se do kupy po týdenním hlídání, našeho malýho, ten dá vždycky zabrat, jsou to miláčkové. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  8. Zase bezvadná nedělní reportáž.
    Užijte si všichni u vás poslední říjnovou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Umíš nám ty svoje kožušky skvěle představit. Díky za reportáž jako slovní, tak fotografickou. Zdravím 😄

    OdpovědětVymazat
  10. Opět moc pěkné a milé povídání s fotkami. zdravím do Kožuškova a přeji hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuju, Maruš, máme dneska zase krásný den, určitě si na zahradě :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.