sobota 30. října 2021

Parťáci 24.

Autorem všech fotek je Pavel Batěk.
Zdroj: Facebook

Kelčský Javorník. 
To dáme, Parťáku.
 Výšlap z Rajnochovic na Kelčský Javorník, dal i nám Parťákům zabrat. Ale Jack poprvé zvládnul i železné děrované schodiště na rozhlednu a společně, ve vší důstojnosti s českou národní vlajkou, jsme si užili tenhle úžasný výhled. Věnováno všem, co už jim zdraví nedovolí tento náročný výstup. S láskou Parťáci .
Rozhledna Vartovna Seninka
Výhled z Čertových skal v Lidečku
Odměna pro Parťáka z darů valašské přírody. Liptál.

Autorem všech fotek je Pavel Batěk.

Kdo je tu poprvé a nezná příběh pejska Jacka a jeho páníčka,
více se dozví ZDE 

🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕🐕

6 komentářů:

  1. Opět paráda. Na Kelečský Javorník už se chystáme několik let. Nahoeu bych ale nevylezla. Vartovnu nedávno navštívil manžel, když jeli na hrob jeho rodičů. Vždycky se někam podívají.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotografie. Obdivuji Jacka, že zvládl výstup na rozhlednu, já bych to asi nedala.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera,to se jinak nedá říct.Jsem přímo nadšená,že jsem opět viděla nádhernou krajinu.Pes je opravdový parťák.Asi by se mi zatočila hlava už jen z pohledu ze země na vrch rozhledny.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné fotky a parťáci jsou šikovní. Já bych výstup taky nedala. Když jsme šli na Lipně korunama stromů, tak já a dcera jsme to až nahoru nedaly, nahoru došel jen Martin s tátou, ale to byl Martínek ještě malý, ale prý se držel, jako klíště. Měj hezký den. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní fotografie parťáků ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju všem za komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.