pondělí 29. listopadu 2021

Vtipy na první adventní pondělí

Dneska ráno sem viděla v parku týpka s dredama,
 jak se sám očkuje.
Su ráda, že i mladí lidé sou tak zodpovědní.
🌟
S přítelem jsme spolu už deset let!
Tak jsem se zmínila, že bych se už ráda viděla v bílém ...
tak mě ten blbec přihlásil na karate ...
🌟
Miláčku, věříš v nebe?
Samozřejmě!
A myslíš, že se tam jednou sejdeme?
Hrabe ti? Dohoda zněla jasně: Dokud nás smrt nerozdělí!
🌟
Milují se dva na koníčka a on povídá:
Švagrová, to je poprvé, co mi nevadí,
 že mám na sobě něco po starším bráchovi!

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

6 komentářů:

  1. Pěkně začal den ☺
    Přeji krásné pondělí ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Zase nám začal nový týden a to je čas na zasmání, děkuji za vtipy. U nás je bílo a trošku popadává sníh, zatím to není nic moc. Měj hezký den. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Jě, to jsem se zasmála... Přeju hezké adventní dny Libuško. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. :-D jsi mě fakt rozesmála a hlavně s tím očkováním.

    OdpovědětVymazat
  5. Jeden lepší než druhý. A který je ten druhý.😀

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.