neděle 28. listopadu 2021

Kožuškov

Jistě chápete, proč dnes začínám Bětuškou.
Minule jsem to pěkně slízla, že jsem ji dvakrát dala až nakonec.
Když trucuje, tak si sedne pod stůl na letáky.
Už dotrucovala, přece se na lávce spí líp.
Jonášek se válí po sedačce ...
Už se nám budí ...
Tak prý jsme ho vzbudili ...
Je vidět, že i Brunda procitla, copak dělám při tom focení takový randál?
Cvalíček si umývá kožušek, asi se chystá někam ven.
Kontroluje počasí ...
Něco řeší s Bětkou. Že by s ním chtěla jít ven?
Aha, tak Cvalíček ji odmítl, ukecává Jonáška.
Tož už víte, jak se naši kožušci chystají na advent.
Spánkem, jak jinak. Ti neřeší pečení a uklid.
 Jsou v pohodě a nic je nerozházi.
Děkujeme, že jste se přišli podívat na náš Kožuškov 
a přejeme pohodovou první adventní neděli.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

14 komentářů:

  1. V Kožuškově je krásně.Libuško,máš hezké zpestření doma.Zajímavé,že moje Modřinka se také ráda uvelebuje na letácích.Pokud nespí,tak chce hladit a někdy s ní i chodím.Manžel mi říká,jak jsi si ji vychovala,tak to máš.Někdy je jak malé dítě,chce být pořád u mě.
    Libuško,měj hezkou první adventní neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, u nás se nejvíc mazlí Jonáš, to je opravdvý mazel, ten je na mě pořád přilepený. Bětka se nechá hladit akorát ráno, jak mi sedí u noťasu, to se ji líbí. Sem tam se nechá pohladit i přes den, ale vzít se do náručí nedá. Jednou za čas mi sedne na klín, ale to je opravdu málokdy. Cvalíček se nechá ponosit, ale stačí mu pohlazení, no a Brunda, ta se nechá jenom pohladit, to má ráda, oni mají rádi svůj klid a plnou misku a já je respektuju :-)

      Vymazat
  2. Přeji krásnou adventní neděli.ANO!Bětuška ví,co chce ☺ Je to zlatíčko.
    Vy asi máte už sníh(podle předpovědi),tady nic.
    Zdravím vás všichni kožušci-můžete to vzkázat i paníčkům ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, sníh jsme měli včera, trochu mokrého a dnes už je pryč, svítilo sluníčko. Dnes má pršet :-)

      Vymazat
  3. Kožušci si užívají pohodu, která u vás je.
    Přeji vám všem krásný začátek adventu.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem se potěšila s kočičinkama. Je vidět, že každý tvor má svou povahu, jako lidi. U nás zatím sníh není, ale už taky trošku popadával, jen ale dopadl na zem, tak z něho byla voda. Dneska je opět zataženo a šedivo, takové dny nemám vůbec ráda. Přeju hezkou první adventní neděli a měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško Bětuščin kožušek přímo svádí k mazlení, škoda že Bětuška na mazlení není. Ale já bych se pomazlila se všemi. Když venku natrefím na nějakou kočku, tak mám chuť ji pohladit, ale každá se nedá. U nás teď chumelí, ale je spíš takový sníh s deštěm. Krásnou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, Bětka se nechá hladit, jenom když ona chce, ale vzít ji do náručí, to nemá ráda :-)

      Vymazat
  6. Libuško, náš kocúr též jenom chrní:-D pěknou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, taky ty naše obdivuju, jak můžou furt spát :-)))

      Vymazat
  7. Zdravím, potěšili jste mě všichni. Přeji krásný Advent.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.