pátek 28. ledna 2022

Kde jsme ...

... včera skončili. No, přece pohledem na Radhošť a naši zvoničku.
V pondělí byl ještě sníh, dnes už bohužel skoro není.
Mrkneme za sebe, pořád šedivo.
Z louky jsme přišli na cestu a před námi modro.
Došli jsme ke zvoničce.
Kupodivu je tady nahoře míň sněhu, než u nás dole.
Fouká tu stále vítr, tak ho asi odfoukal.
Ne, ke koním dnes nepůjdeme, dáme se na druhou stranu.
Ještě pohled na Radhošť a jdeme dál.
Vždycky když vidím něco podobného, přemýšlím, co toho zmetka k tomu vedlo. 
Komu ta lavička vadila. Usekla bych mu pazury u samé pr**le.
Omlouvám se ale píšu tak, jak to cítím 😒
Jdeme dál.
Tady v ohradě se kdysi páslo pár koní, potom stádo oveček s černou hlavou.
Dnes se tu chystá někdo stavět dům.
Chatičky opuštěné, ale brzy se dočkají, jaro se blíží.
Tady je sněhu ještě míň.
Udělali jsme okruh a jdeme vstříc sluníčku,
 které se za mraky snaží co může ...
Jsme skoro doma, to jsou nové domy na bývalém poli kousek nad námi.
Je tu nová cesta, vlastně dvě cesty.
Kde jsou ty časy, kdy jsme si tu z balíku slámy stavili domečky.
Dál jsem už nefotila, nebylo co. 
Sluníčku se za celou dobu nepodařilo zasvítit.
Mějte klidný pátek
a děkuju všem, co naši procházku zvládli až do konce.
⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

12 komentářů:

  1. Máte moc krásnou kapličku.Snad se na ní nějaký blbec nevyřádí.
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, mám taky obavy, aby se tam nějaký debil nevyřádil. Je celkem osamocená.

      Vymazat
  2. Libuško, došla jsem s vámi až do konce. Moc se mi líbí dřevěná zvonička.
    U nás se včera sluníčko také snažilo, tak jsme po obědě vyrazili na chvíli ven.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, zvonička bude hezká, až ji dokončí :-)Jsi hodná, že si s námi vydržela jít až do konce :-)

      Vymazat
  3. Kaplička je opravdu pěkná, ale nevidím zvon, ale možná že je v té nejhořejší části a zvoní elektronika. Přírodu ale máte moc pěknou. U nás dneska už docela dost fučí až to kolem domu hvízdá a dělá to zimu i když je kolem nuly. To dneska s Tomáškem asi moc ven nepůjdeme, včera jsme šli aspoň k lesu a k potoku, házel hroudy do vody, dneska možná budeme trošku prohazovat cestičky po zahradě, aby se zabavil a trošku nadýchal vzduchu. Pořád dost kašle, ale má to dost uvolněný. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, zvonička ještě není dokončená, proto tam není zvon. Tak se mi zdá, že na ní došly peníze je sbírka i na stránkách naši obce. Financovali to nějací manželé, ale asi se to prodraží ...

      Vymazat
  4. Je dobře takhle si vyšlápnout a já jsem s vámi ráda šla i když jen prostřednictvím Tvých fotek.
    Dnes u nás je zase trochu bílo, večer začal padat sníh. Ale je to mokré, takže myslím, nebe je zatím šedivé. Na vycházku mne to tedy neláká :-).
    Klidný den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani se sněhem je to u nás stejné, jako u vás. Včera taky padal. Taky se mi vůbec nechce ven, nějak ty procházky zanedbávám :-)

      Vymazat
  5. Milá Libuško, nevím co všechny blogerky máte s tím sněhem.. :).. já ho nemusím a jsem ráda, když není. Jinak procházka krásná. Nádherné je to naše Valašsko, je to taky můj kraj. Každý kout je něčím jiný, a přesto stejný. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, hodně lidí o sníh nestojí, já ano, ale to bude asi tím, že nemáme auto a nikam nemusím jezdit. Sem tam procházka a z okna sníh vypadá krásně :-)))

      Vymazat
  6. Prošla jsem se s tebou na zahrdáku a při tom si tu popíjím kafíčko a jsem pěkně v teple. A jk se dneska koulám na protější kopečky, tak něco se asi žene. Nad Zašovou je všechno v mlze. Ta lavička byla n pěkném místě. Taky mě chytá zuřivost nad tím, že to někdo dokáže. Ale tak si myslím, že to musel někdo odšroubovat desky a odvézt si je. Pod zahradou "u obrázku" lavička je, ale zmizel obrázek a zbyl tam po něm akorát kus betonu s železen, na který byl připevněný sloupek. Na jarní práce na zahradě už se těším, ale nevím, jak budu čilá, až k tomu dojde. Moc jsem si zvykla lenošit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, ta lavička byla zlomená už na podzim. Aby to tak nedopadlo i se zvoničkou. Obrázek je v prčicích už dávno, kdo ví, kde skončil. To bylo v době, jak se začaly rekonstruovat v naši znovu osamostaněné obci, památky. Na obrázek se nějak zapomnělo :-( Na jarní práce se taky těším a mám obavu, jak to budu zvládat, sem líná jako veš. To bude zase záhul, něž si na tu práci zvyknu :-)))

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.