čtvrtek 27. ledna 2022

V pondělí ...

... krásně svítilo sluníčko, tak jsme se konečně chystali na špacír.
Když jsem vyšla z branky, začala se obloha pomalu zatahovat.
Pár minut jsem čekala venku, než se dostavil Pepan.
Je horší jak baba, ten než se někam vypraví, to je věčnost.
Za námi byla obloha šedivá ..
... ale před námi se ještě pořád modrala.
Sluníčko se škrábalo z mraků, ale marně.
V zahradě MŠ se Drozd krmil kuličkami  jmelí. 
Aspoň si myslím, že je to Drozd, moc ho tu nevídám. 
Však mě někdo opraví.
Před námi je pořád modrá obloha ...
... za námi už to tak veselé není.
Sluníčko se snaží, ale nedaří se mu.
Projdeme kousek lesem ...
Místo našich saňovaček. Je vidět, že tu děti přes víkend řádily.
Sníh je vydřený až na trávu.
Jdeme dál za modrou oblohou.
Tady se asi svezla srnka z kopečka.
Na samotě u lesa, musí být krásné bydlení.
A před námi pořád modro ...
... vedle nás to vypadá, že se sluníčko z mraků přece jenom dostane,
ale bohužel, nedostalo.
Už vidíme v dálce Horu Radhošť ...
... a naši, pořád ještě, nedokončenou zvoničku.
Tady se zastavíme a budeme pokračovat zítra.
Děkuju, že jste se s námi vydali na procházku
a mějte pohodový den.
⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

12 komentářů:

  1. Krásná procházka.Tady není ani stopa po sněhu.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, u nás připadne pár milimetrů a hned zase odtaje a tak furt do kola :-)

      Vymazat
  2. Hezky jsem se s vámi prošla, hned bych se přidala. Sluníčko už se trošku snaží, ale ještě je slabé, však se dočkáme. U nás je zase zataženo a sluníčko odpočívá, dokonce není vidět ani město. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko u nás je zataženo, dnes bude zase den na lenošení :-)

      Vymazat
  3. Na procházku mne to tedy dnes neláká. Je šedivo. Tento týden ještě modrá obloha u nás nevykoukla.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tak málo procházek, co jsem absolvovala letošní zimu, si nepamatuju. Loni jsme chodili i třikrát do týdne :-)

      Vymazat
  4. To je tak usměvné kolik toho máme společného,ten můj než se taky vypraví.Neumím si představi že by se měl líčit.Krásný den přeje Alča z jbc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo, Pepan se ještě vždycky letí podívat jestli má zamčené kůlny. Musím se smát, vždyť v zimě do nich nechodí, tak nevím, proč by měl kontrolovat jestli je má zamčené. Chlapskou logiku se snažím pochopit, ale hlava mi to nebere :-)))

      Vymazat
  5. Modrá obloha láká....chudinka sluníčko, ani vás nesmělo provázet. Ale protáhli jste se a to je pro vás dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, prošli jsme se, ale už jsem byla ráda, že jsem doma. To sluníčko za mrakama, chudák, bylo mi ho líto, né a né se dostat ven:-)

      Vymazat
  6. Ahoj Libuško,krásná procházka u nás je po sněhu.Dopoledne vykukovalo sluníčko po obědě se zatahlo a zas se rozfoukal vítr.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iveto, u nás taky hrozně foukalo, chvílema jsem se bála, že nám to odnese kočky, když šly ven :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.