neděle 30. ledna 2022

Kožuškoviny z Kožuškova

Bětka je v poslední době rozežraná jak čert.
 Ani pár lepanců ji nevadí, bodejť by jo, 
když je přes ten svůj huňatý kožušek ani necítí.
I Jonášek je v šoku, co si ta naše bílá koza dovolí. 
Když už ji konečně ze stolu vyženu, tak mi dá jasně najevo co si o mě myslí.
Mám vážné obavy, jak to s námi s Pepanem dopadne, 
když to tu vezme do pracek Bětka.
Úplně ji čtu myšlenky: " Víš, co mě můžeš ..."
Brunda se válela po zemi, asi ji bylo horko ...
... ale když uviděla, jak Bětka řádí 
a že dostala výprask, tak se raději schovala do krabice.
Cvalíček si užívá, že má křeslo jenom sám pro sebe.
 Na noc za ním chodí Jonášek.
"Jony, viděl si, kolik mi dala lepanců?"
"Viděl, ale patří ti to. Kdo to kdy viděl, aby se kočka válela po stole."
"No, tak to sem si nemyslela, že se mě nezastaneš. 
A mě se tam tak krásně řádilo."
"Jsem naštvaná, nikdo na mě nemluvte!"
Nebojte, dlouho ji to nevydrží za chvíli bude peklit znovu.
Jako bych to neříkala. Už přemýšlí co zase vyrafičit.
Tož tak to chodí u nás v Kožuškově. Pořád se něco děje.
Krásnou a klidnou neděli.
Děkujeme, že jste se přišli podívat
a viděli, že je u nás i rušno.
⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

18 komentářů:

  1. Bětuška je holt zvláštní exemplář.Dovede si užívat všeho,co se jí nabízí ☺ ☺ ☺
    Přeji klidnou neděli ☺
    Tady je hrozný vichr ☻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, Bětka o sobě dává nejvíc vědět a je furt středem pozornosti :-)

      Vymazat
  2. Bětka je rošťanda, ale strašně roztomilá. Něco se jí na tom stole prostě líbilo. Asi na tom prostírání je nějaká dobrotka? je u vás veselo. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš ona od mala sedává někde ve výškách. Je menší, tak si sedá výš :-)

      Vymazat
  3. Se čtyřmi micinami musí být rušno. Bětka si užívá všeho, co má k dispozici, plnými doušky.
    Tak mějte všichni u vás pohodovu neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ostatní jsou celkem klidní, to jenom Bětka na sebe furt upozorňuje :-)

      Vymazat
  4. Libuško, vidím, že se s kožušky rozhodně nenudíte. Bětuška je pěkné číslo, na tom stole bylo asi něco hodně zajímavého.
    Mějte všichni pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, hrála si tam s ocáskem. Když na tom stole je to lepší, než na zemi .-)

      Vymazat
  5. Teda Bětuška si musela požalovat, co si to ta panička dovoluje. No máte u vás veselo. U nás je taky veselo, ale z větru, funí jako hrom a věčně máme v komíně meluzínu a venku se stromy stále uklánějí. Našla elektrika a po dlouhej době jsem vylezla z pelechu po 8 hodině, akorát když se elektrika zapla. To měli hoši na poruchách špatnou a rušnou noc. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, taky se divím, že u nás ještě nevypla elektrika a nevypadl internet, fouká hodně :-)

      Vymazat
  6. Krásný kočičí příběh, čte se jako pohádka. :o)
    Libuško, měj fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško nezoufej, když se budete s panem Pepanem dobře chovat, tak si vás Bětuška nechá. Já se vždycky v neděli s kožuškama pobavím. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, to budeme rádi, jak si nás nechá, ale někdy to vypadá, že půjdeme z domu :-)

      Vymazat
  8. Libuško, hezké povídání z Kožuškova. Bětuška je milouš... Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, škoda, že se nejde s Bětkou pomazlit, ona to nemá ráda. Jenom ráno, se nechá hladit, jak si sedne vedle mě k počítači. Je taková huňatá, to by bylo mazleníčko :-)

      Vymazat
  9. Když kožušci nemůžou ven pro fičák, tak se musí vybít jinak. Jsou z toho i pěkné fotky. Neděle se pro nás diváky vydařila. Přeji klidné prostředí a pokocháníčko s kožušky i dál ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, moc se jim ven nechce, ale chodí i ve větru, to by jim chybělo :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.