úterý 25. ledna 2022

Okénko do kuchyně 355.

Takový vývar s nudlemi přijde v zimě vhod.
Závitek s bramborovou kaší a jablíčkovým kompotem
 na tom si pošmákneme taky.
Večeřosvačinu si někdy dám jako bufeťák na taburetce u televize.
Když zbudou od oběda brambory udělám si moji oblíbenou omeletu.
První jídlo, které jsem si jako dítě uměla uvařit,
ale né, podle receptu, prostě podle sebe a dělám ji tak dodnes.
Ke kávě bábovka, dlouho jsem ji nepekla.
Pěkný úterní den
a děkuju všem, co se přišli mrknout.
☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕

16 komentářů:

  1. Libuš,dnes jsi mně potěšila ☺ Všechna tato jídla jsem v minulém týdnu vařila(až na bábovku). Jablíčkový kompot jsem teď dělala 2x.Koupila jsem bedýnku levných českých jablíček 1kg za 19,90Kč.
    Tak si užíváme.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to si dobře koupila jablíčka, krásná cena na dnešní dobu. My už svoje nemáme, tak kupujeme, kompot se už nevaří, ale máme kompot ve sklepě i nastrouhané na závin :-)

      Vymazat
  2. Všechno bych si dala...jablíčkový kompot už nevím ani jak chutná, při dnešních cenách je pro mne jablíčko manou.Od kdy máme všechno za pusu, tak hodně peču - manžel k odpolední kafi musí pořád něco mít - tak dnes zadělám testo na "Jakešovic vánočku". Libuško, když peču brambory na měsíčky, tak schválně udělám víc a druhý den je máme k obědu jako selskou omeletu. Dobrota a do vajíčka strouhnout špetku sýra...mňam. A zase mám hlad...u nás šedo, tak přeji aspoň slunce v duši - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, dobrý tip, příště dám do omelety nastrouhaný sýr :-)

      Vymazat
  3. Já bych si pochutnala na všem, asi jsem dobrý strávník, ale kromě mořských plodů, jím asi všechno. Já mám dneska samé zbytky, kousek sekaný trošku hub, ty si asi dám do těstovin a bude zase jedno jídlo bez velkého vaření. Martínek už je po karanténě a dneska mají testování, tak snad jim nezačne další karanténa. Malý pokašlává a tak dlouho ve školce asi nebude a budu tady mít zase veselo. U nás je zataženo a taje, všude je mokro a led. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko z mořských plodů jsem jedla jenom chobotnici, takovou malinkou na pizze. Byla jak žvýkačka, fuj. Ale jiné dobroty z moře bych ráda ochutnala :-)

      Vymazat
  4. Libuško, dala bych si od všechno. Také děláváme ze zbylých brambor omeletu a je to dobrota.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, omeletu mám moc ráda, Pepan né. Tak si ji dělám jenom pro sebe. Pepan je hodně mlsný :-)

      Vymazat
  5. Vůbec bych se nenechala pobízet. Jablíčkový kompot jsem dělala včera. Omeletu ze zbylých brambor taky dělám a docela často. Máme to s manželem oba rádi.
    Venku je dnes u nás šedivo,pošmourno. Sníh sice ještě je, ale už odtává.
    Klidný den u vás, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, taky máme jablíčkový kompot rádi, doufám, že naše stařičká ranná jabloň zase zarodí a zavaříme si :-)

      Vymazat
  6. Libuško, ty jsi mne nalákala na brambotovou kaši. Já ji mám ráda a dělávala jsem ji málokdy. při tom vím, že s bramborovou kaší chutná jídlo kolikrát jinak a lépe. A tu omeletu dělávám také ze zbylých brambor. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, celé brambory jíme jenom ty nové ranné. Jinak dělávam pořád bramb.kaši. Máš pravdu, všechno s ní chutná líp a když je v ní pažitka a k tomu pečenné kuře a ledový salát, mana boží. Zrovna včera se mi kaše tak povedla, že jsem ještě vylizovala kastrol. Pepan celé brambory nemá rád, mi nevadí, ale kaše je kaše :-)

      Vymazat
  7. Ahoj Libuško,opět všechno vypadá moc lákavě ráda k tobě chodím na inspiraci.Omeletu z brambor nedělám,ale jak zbydou udělám ji mám brambory moc ráda.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iveto, těší mě, že u mě najdeš inspiraci. Taky někdy na omeletu zapomenu a pak ji zase dělám hodně často :-)

      Vymazat
  8. Libuško, od všeho bych u Tebe ochutnala. Dnes by si Pepan u nás nepochutnal, dělala jsem pohanku a k tomu baby mrkev. Mužskej si vzal radši párky, říkal, že by se mu přitížilo... Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, pohanku mám ráda akorát v polívce, taky bych raději brala párek, jako ten tvůj. Jsem masožravka :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.