středa 26. ledna 2022

Sobotní ráno ...

... bylo krásně zasněžené.
Hned ráno jsem vyšla ven se smetákem, ne nešla jsem se proletět,
šla jsem z chodníku odmetat sníh.
Zatažená obloha se začala protrhávat.
Klubalo se sluníčko.
Před obědem už krásně svítilo, byla to nádhera.
Plánovala jsem si procházku.
Po obědě bylo opět zataženo, sluníčko si šlo dát šlofíčka.
Už mě to na procházku netáhlo.
Pěknou středu
a moc děkuju, že jste se přišli mrknout.
⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

12 komentářů:

  1. Je to hezky uklizené, ovšem jen do chvíle, než začne tát. U nás zatím je sněhu všude dost i dneska půjdu odházet co napadlo, ale zima není a tak trošku odtává a pak zase v noci připadne. Dneska už mám zase doma Tomáška, má docela dost kašel a tak budeme kurýrovat. Už jsme nacpaly spolu pračku a pak budeme asi spolu trošku něco vařit a možná i něco péct. Venku je mlha a zataženo, město nám někdo ukradl. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, sníh už u nás hodně odtál je nad nulou. Taková zima mě vůbec netěší :-)

      Vymazat
  2. Tady je na trávníku sněhový poprašek.No,je krásný pohled,když je sníh čistý,ale tady těžko.Už aby bylo jaro ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, zima letos nestojí za nic, i když mám zimu ráda, letos se už moc těším na jaro :-)

      Vymazat
  3. Libuško, krásně vám nasněžilo. U nás to bylo v sobotu také takové. Krásná sněhová čepice. Ale následující dny se oteplilo a sněhu hodně ubylo.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, přesně tak je to i u nás, sněhu zbylo opravdu málo :-)

      Vymazat
  4. Taky bylo u nás v sobotu krásně, ale teď jsou dny šedivé, vůbec se mi ven nechce. Ráda se chodím projít zasněženou přírodou, jenže těch dní, kdy mne to vytáhne ven, je spíš málo.
    Klidný den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, taky mě ta letošní zima vůbec neláká vyjít na procházku. V pondělí jsme se přece vydali ven, slunko svítilo, ale jak jsme vyšli z branky zašlo a už se ukázalo jenom slabě v mracích :-)

      Vymazat
  5. Kouzelná zima.V sobotu bylo tak i u nás.Bohužel poprchává a sníh je už pryč.
    Libuško,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, taky se nám sníh ztráci i ten co připadal, kape ze střech :-)

      Vymazat
  6. Libuško, krásně nám nasněžilo, jen by to nemuselo lézt tak rychle dolů. Zatím bídná zima...snad ještě nasněží. Měj pěkné dny;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, letošní zima se mi vůbec nelíbí, doufám, že nepřijde v březnu :-) Do půlky února, to beru, ale pak už to nemám ráda :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.