neděle 16. ledna 2022

Z Kožuškova

"Mohla by si nás pustit domu, mrznou nám packy!"
Na jedné půlce okna sedí Brunda ... 
... ve druhé půlce zase Bětka. 
Všimněte si packy nad hlavou, 
právě Brundě jednu vrazila, ale to jsem nestihla vyfotit.
"Mladý se vyhřívá doma a já mrznu venku."
"Tož pustíš mě už do tepla, nebo na kterém okno mám ještě vylézt,
 aby si pochopila, že chci domů!?"
"Tak sem ti za odměnu, že si mě konečně pustila domů, porovnal obrázky."
"Bětuš, pusť mě do krabice"
"Ona mě vůbec neposlouchá, dělá  že neslyší."
"Žalovníčku jeden tak si tu vlez, já jdu jinde!"
"Jonášu, dej mi pokoj! Z krabice si mě vyštval, ale tady, tě nepustím."
V krabici nakonec skončil Cvalíček ...
... a Brunda si lebedí na sedačce.
Dnešní hašteřivý Kožuškov končí.
Mějte príma neděli
a děkujeme, že jste vydrželi až do konce článku.
⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

12 komentářů:

  1. No,každý chce domů z mrazu-a hlavně na své místečko ☺
    Přeji krásnou neděli ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, hned je poznat, že venku mrzne, dlouho tam nevydrží :-)

      Vymazat
  2. Moc pěkná reportáž z kožuškova. Je vidět, že se nakonec všichni nějak porovnali.
    Měj hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, oni se porovnají vždycky. Žádné velké bitky u nás nejsou, ale sem tam chlupy lítají, ale to si spíš hrají :-)

      Vymazat
  3. Pěkně si to vysvětlujou, to jsou kočičinky. U nás dneska taky mrzne, ale včera odpoledne bylo trošku nad nulou a tak je všude dost ledu. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, dnes nám svítí sluníčko, ale včera bylo hnusně :-)

      Vymazat
  4. Každý si to svoje musí uhájit. Taková správná kočičí parta to je.
    Pěknou neděli, Libuško!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, každý má svoje a jak jim tam někdo vleze, je zle :-)

      Vymazat
  5. Moc milé hašteření. :) zdravím vás všechny.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Libuško,moc ráda čtu nedělní kožuškové povídání.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iveto, moc děkuju, že se k nám do Kožuškova chodíš pobavit :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.