čtvrtek 24. února 2022

Blíží se a už je to i vidět ...

Kdo? No přece jaro.
Libavka v pohodě zvládla tu letošní bídnou zimu.
Vykukují sněženky, objevila jsem je už minulý týden.
Jenom to sluníčko na fotkách chybí.
Sněženky máme po celé zahradě, to bude zase krásné, 
jak všechny pořádně rozkvetou.
Čemeřicím už moc nechybí, aby rozkvetly.
Semínka už mám nakoupená, tak jenom aby už to jaro brzy přišlo.
Pohodový den
a všem děkuju, že se se mnou prošli po zahradě
 i když ještě zdaleka není barevná jako v létě.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

12 komentářů:

  1. Viděla jsem před činžákem kvést sněženky.Ale teď je mráz asi -3°C.Snad to přežijí.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, sněženky ráno leží na zemi obalené mrazem a sluníčko je zase postaví na "nohy",
      jsou to nezmaři🥰

      Vymazat
  2. U nás je ještě vidět trošku sněhu, no na zahrádce už není a sněženky už taky hezky kvetou i talovín už má dost kvítků a vřesovec ten kvete od podzimku. Už je to veselejší, když se projdu po zahrádce, ale po pravdě, ještě je čas. Sice jsem taky nedočkavá a semínka taky už kupuju, ale na rozkvetlou zahrádku už se moc těším. Dneska je u nás mrazík, ale už vykukuje sluníčko, tak asi bude dost pěkně a už jsme nacpaly s Tomáškem pračku. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko na práci na zahrádce si asi ještě chvíli počkáme, když nám pořád v noci pořád mrzne🥰

      Vymazat
  3. Prošla jsem se s Tebou ráda. Procházím se i po naší zahrádce, kde sněženky už kralují - i když úplně ještě rozkvetlé nejsou. Čemeřice taky ožila, ale krčí se zatím při zemi.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, mrazíky nám tu krásu na zahrádce ničí, už aby byla pryč 🥰

      Vymazat
  4. Libuško, je hezké, že se už můžeme těšit z prvních kvítků jara. My už zahradu nemáme, ale mám alespoň záhon před bytovým domem a tami kvetou bledule, sněženky jednoduché i plněné, vylézají krokusy, a špičky hyacintů. Čemeřice mi zmizela. Někdy se to stane. Děkuji za hezkou procházku zahrádkou a těším se na další fotografie. Přeji ti krásný den a děkuji za komentář.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, čemeřici jsem měla dlouho jenom tu růžovou obyčejnou. Několikrát jsem si koupila bílou a vždycky zašla, teď už se drží několik let a množí se 🥰

      Vymazat
  5. Ja zatim objevila jenom sneženky,ale postupně toho bude urcitě vice.
    Libuško,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, moc se těším, až se toho na zahrádce objeví víc🥰

      Vymazat
  6. Sněženky už jsem venku zaznamenala. Zdá se mi, že jaro letos vystrkuje růžky docela brzo.

    OdpovědětVymazat
  7. Lili, jaro vystrkuje růžky, ale zima se mu do toho furt kecá, potvora jedna🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.