středa 23. února 2022

Sluníčko a ...

 

... naši známí, nás jednoho krásného únorového dne vytáhli na výlet.
Cíl naší cesty byly lázně Luhačovice.
K focení byly k mání akorát lázeňské vily a hotely,
protože se zatím nic nezelenalo a nekvetlo.
Vládní vila
Kostel sv.rodiny
Docela foukal studený vítr, tak se nedalo ani na lavičkách posedět.
Když jsme se vraceli na vzdálené parkoviště do pěkného kopce,
celou cestu nás doprovázelo nejen sluníčko, ale i měsíc.
Do Luhačovic jsme jeli po obědě, tak jsme se zastavili jenom v kavárně,
dali si kafe a dort. Na večeři už jsme byli u nás doma.
Děkuju všem, co cestovali s námi 
i když jenom prostřednictvím fotek na mém blogu.
Príma den přeju všem.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

8 komentářů:

  1. Luhačovice jsou nádherné.Navštívili jsme je před pár lety.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Tak v Luhačovicích jsem nikdy nebyla, ale myslím, že jsou pěkný. Moje nejstarší sestra, tam byla jako mladá v lázních. Dneska snad půjdeme zase na procházku, pokud nebude moc pršet, zatím se to drží, ale je vítr. Už jsme si s Tomáškem připravily petovky do tašky a tak máme cíl vytyčený. Měj hezký den. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný výlet jste si udělali. V Luhačovicích jsem byla jen jednou a líbilo se mi tam.
    Hezký den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Dneska byl i u nás sluníčkový den a nálada je hned veselejší. Už je to docela dávno, co jsem byla v Luhačovicích a líbilo se mi tam. Vzpomínám na procházky ve městě i v okolí. Hodně jsme chodívali do Pozlovic, kde byla skvělá cukrárna a zároveň se tam dalo objednat k posezení i pečené vepřové koleno. Fakt nádhera 😜👍

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné fotografie. Luhačovice znám jen z fotografií. Je to krásné lázeňské město. děkuji za hezkou podívanou. Budu se sem vracet a už jsem si přidala odkaz...Přeji krásné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  6. Luhačovice jsou hezké. Myslím, že bychom tam letos mohli zase zavítat. Určitě bysme si tam dali lázeňský oplatek a ochutnali nějaký z místních pramenů :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Všem moc děkuju za komentáře, vážím si jich🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.