neděle 27. února 2022

Z Kožuškova

Bětka opět nenápadně sleduje cvrkot v kuchyni ...
Když myju okna pomáhá mi, jak to jen jde.
Přišel balík, Bětuška hned naběhne, jako celník vše překontroluje.
Co kdyby nám přišla bomba?
Po práci zasloužený odpočinek.
Jenom nechápu, že Bětce nevadí, že je níž než Brunda,
vždyť ona musí mít vždycky navrch.
Jonášek by se rád dostal domů.
V létě, když je otevřené okno, skáče přímo do kuchyně on i Bětuška.
Zasloužený odpočinek a chrupendo, křeslo je volné.
Ale ne dlouho, přišel Cvalíček a Jonáška zase utlačuje.
Pěkně si na Jonáškovi zahřeje záda.
Nakonec se pěkně srovnají ke spokojenosti obou.
Celou dobu, jak jsem chystala tento článek,
 jsem myslela na Růženku Šimkovou,
 která ke mě denně chodila a psala komentáře.
Všimla jsem si, že už týden nepíše, ale na to nejhorší jsem nepomyslela.
Ještě poslední den dala na svůj BLOG příspěvek o panenkách , 
ale ten už je od ní bohužel poslední💜
🌷
Děkuju všem, kdo jste se přišli podívat do Kožuškova,
mějte klidný den.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

25 komentářů:

  1. Je to moc smutné,když nám odcházejí spřízněné duše.
    Přeji klidný den tobě,celé rodině a kožuškům ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsou dneska samé špatné zprávy. Alespoň že v Kožuškově je všechno jak má být, Jonášek s Cvalíčkem na křesle a kontrolórka Bětuška. No a Brunda to má všechno na háku. Přeju pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško, jsem v šoku. K Růžence jsem chodila ráda. Smutná zpráva jedna za druhou. Hladím všechny tvoje kočičky a přeji hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, taky mě to nemile překvapilo, nevíme dne ani hodiny, život je krutý ...

      Vymazat
  4. Hezky je kožůškům u vás. Mají svůj režim a ten si vzít nedají :-)-
    Taky stále nemohu uvěřit, že Růženka už tady mezi námi není.
    Hezkou neděli u vás !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, oni mají fakt svůj režim, běda když vstanu později jak v šest hodin. To se nají granulí a na kapsičku kašlou, jsou uražení, ale za chvíli ji stejně zbodnou 🥰

      Vymazat
  5. Hezky je kožůškům u vás. Mají svůj režim a ten si vzít nedají :-)-
    Taky stále nemohu uvěřit, že Růženka už tady mezi námi není.
    Hezkou neděli u vás !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. U tebe se krásně pozitivně naladím, přestože mám z koček tak trochu strach, na fotkách je to krásné pokoukání. Na Růženku také vzpomínám a je mi to moc líto. Hezkou neděli, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, kočky miluju od dětství, bývala jsem, jako malá, hodně sama doma a kočka byla můj ochránce, nedala bych ji za nic na světě🥰

      Vymazat
  7. Kočičinkám je dobře, jen Brunda si z ničeho nic nedělá, už je to dáma v letech a tak jí nic nerozhází. Bětuška je zato pořád ještě splašená, jako slečinka, ale je stejně krásná i když trošku občas zlobí. U nás dneska chvilkama svítí sluníčko, včera den propršel a bylo hodně zataženo, zrovna jako v současné politice. Měj hezký den. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, politici mají v hlavě zataženo už dávno a nevidím, že by se to zlepšilo. Chtělo by to Obušku z pytle ven ...🥰

      Vymazat
  8. Je krásně v Kožuškově.Je hezké,jak spolu spinkají v křesle.Také jsem dnes dala na blog naši Modřinku.
    Zpráva o Růžence mě také hodně zasáhla.
    Libuško,měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, tvoje Modřinka je milá kočička, že ji hladím po kožušku a taky Bleky🥰

      Vymazat
  9. Blog Růženky jsem neznala, děkuji za informaci, je mi líto každého, kdo tak pěkně píše. Projdu si na její památku její blog, aby nebylo tak moc smutno.
    Kožuškov zdravím a pohlaď za mě všechny své miláčky ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, měj klidné dny a děkuju za komentář 🥰

      Vymazat
  10. Ahoj Libuško,hezké nedělní povídání moc se vždycky na něj těším.Všem kožiškům posílám velké pohlazení.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, děkuju za komentář a kožušci za pohlazení🥰

      Vymazat
  11. Tvoje kočičky jsou úžasné. Posílám všem pohlazení. Jsou to miláčkové. Růženka mi také chybí. Máme tu takovou prima partu a když někdo "odejde", je to vždy šok a velmi smutné, ale když budeme vzpomínat, tak Růženka zůstane stále s námi. V úterý ve 12 hodin,kdy bude mít rozloučení, jí zapálím svíčku. Víc už udělat nemůžu, jen vzpomínat s úctou a láskou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, taky jsem si v úterý v poledne na Růženku vzpomněla ...

      Vymazat
  12. Na Růženku jsem občas "jukla", nezlobte se za mou zvědavost, co se stalo - infarkt nebo nehoda? Je mi to moc líto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi náhle, nic bližšího o Růžence nevím ... :-(

      Vymazat
  13. Zdravím všechny kočičí obyvatele Kožuškova :-) Těší mě, že se pořád mají dobře, jsou to miláčci. No jo, kontrola balíku, to musí být :-) U nás je to také zrovna tak, dojde balík s krmivem a Ňuf ho okamžitě zalehne a ani mě k tomu nechce pustit :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lili, kočky mají k balíkům vřelý vztah, asi jejich předci pracovali na poště🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.