pondělí 28. března 2022

Vtipy na poslední březnové pondělí

🌺🌺🌺
S příchodem jara jsem najela na dělenou stravu.
Řízek sním v kuchyni a salát v obýváku.
🌺
Dnešní zlatokopky už neloví v barech,
ale dávají si kafčo na benzínce
 a sledují, kdo natankuje plnou.
🌺
"Tak co, kámo, přibyly ti po svatbě starosti?"
"Ne, naopak. Žena mi řekne, kdy mám vstát,
kdy snídat, kdy se vrátit domů z práce
na co se dívat v televizi a taky kdy se mi chce šukat ..."
🌺
"Hele, jakou sexuální polohu máš nejraději?"
"Ty pořád meleš jen o sexu, povídejme si třeba o hudbě."
"O.K. a dělala si to už někdy na klavíru?"

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

6 komentářů:

  1. Aspoň se člověk zasměje ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné vtipy. Musím tě pochválit, že na každý den máš nový článek. Ale jsi pro mě stálice a jakýsi vztyčený prst - že musím přece jenom občas něco napsat. Děkuji za dnešní porci humoru a přeji pěkné poslední březnové pondělí ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za skvělé vtípky, dělená strava je super návod na mé další stravování 😜

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško, jeden lepší než druhý... Dělená strava u mě vede, ten je top ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Všem moc děkuju za komentáře, vážím si jich🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.