úterý 26. dubna 2022

Okénko do kuchyně 368.

Dnes si uvaříme bramboračku ...
... čevabčičí, brambor a domácí tatarku.
Ke kávě byly po dlouhé době Honzovy buchty.
Děkuju všem, kdo přišli nahlédnout do okénka
a přeju klidné poslední úterý měsíce dubna.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

8 komentářů:

  1. Asi taky uvařím bramboračku.Chtěla bych udělat kuřízky a upeču bábovku,protože přijde dcera ☺
    Přeji pěkný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, je to fajn, že se můžeme navštěvovat jak chceme bez omezení, ty zákazy byly nekonečné ...🥰

      Vymazat
  2. Ahoj Libuško. Čevabčiči jsme neměli už pěkně dlouho. Já dnes vařit nebudu, jsem sama doma, tak se budu věnovat svým zálibám. Zítra mám v plánu taky bramboračku a guláš, a ještě něco musím vymyslet pro vegana... Hezký den přeje Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, taky bych nevařila, kdybych byla sama doma, ale to, se mi už dlouho nestalo, vlastně si to ani nepamatuju. Jednu dobu můj nejstarší vnuk nejedl maso, to jsem nikdy nevěděla, co uvařit. Většinou to bylo rizoto, teď už naštěstí maso jí, ale zase ho vidím jednou za rok, je v Anglii 🥰

      Vymazat
  3. Dobré menu. My měli bramboračku předevčírem.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Dobré tipy,přeji všem dobrou chuť...

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.