středa 27. dubna 2022

V sobotu ...

... nám sluníčko přálo.
Pepan mi konečně pomohl vykrámovat zazimovanou pergolu, 
letos s velkým zpožděním.
Na zahradě to vypadlo, jako by tam spadla bomba.
Bětuška se hned pustila do kontroly keramické havěti,
jestli nepřišla přes zimu k úhoně.
Něco se ji nezdálo ...
Kontrola i zespodu, ale nakonec bylo všechno v pořádku
 a dovolila mi keramiku rozmístit po zahradě.
Za chvíli se šneček vyhříval na sluníčku.
... a veselé kameny se opět usmívají na svět.
Ptáčci nebo kožušci mají zase v pitku vodu
a žába s ulomenými nohami, čeká až vyrostou Hosty a ten hendikep ji zakryjí.
Bětuška odpočívá na špalku a já mám v pergole kupu věcí na vyprání.
Jonášek šmejdil po zahrádce ...
... počítal kolik už rozkvetlo narcisů.
Bětuška mu přišla na pomoc, protože si s tím sám nevěděl rady.
Sobota byla slunečná, ale 
v neděli pršelo a dokonce i hřmělo.
Doufám, že se nevyplní pranostika-
Kolik bouřek před Jiřím, tolik zimy po Jiřím.
Pohodovou středu
a děkuju, že jste se přišli podívat k nám na zahradu.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

6 komentářů:

  1. Hned je krásnější pohled na svět.Kdyby nebylo Bětušky,tak nemáte pořádný přehled o možnostech zahrady ☺
    Tady je taková mlha,že by se dala krájet ☻
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško, já se na úklid v naší pergole - modré kavárně teprve chystám... Potřebovala bych taky nějaké pomocníky. Přeju hezké dny. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. A jak je všechno venku, je hned veseleji. Bětka je opravdu velký pomocník. Moc se mi líbí to pítko.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky ještě nemám zprovozněný altánek, je to vždycky na mladým kdy se mu zachce se urvat. Já s těma bolavejma pazourama nemám sílu na natažení střechy, to on má. Letos to je opravdu díky tomu echt aprílovýmu počasí takový divný....

    OdpovědětVymazat
  5. U nás už je také altán připravený k posezení. Zbývá doladit pár drobností a pak už jen to teplo a sluníčko, abychom tam nemrzli. Přeji hezké dny a sluníčko na zahřátí 🌞😊

    OdpovědětVymazat
  6. Všem vám moc děkuju za komentáře, vážím si jich🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.