čtvrtek 19. května 2022

A jak voní ...

Nový mladý Šeřík už nám kvete.
Mám radost, měla jsem strach, že mi květy poničil mráz.
Ta jeho vůně je hodně příjemná.
Připomíná mi dětství, měli jsme roubovaných šeříků více barev, 
roubováni všeho, bylo taťkové hobby.
Staré šeříky už dosloužily, toužila jsem po nových, 
ale ty, jsem si už musela bohužel koupit.
I Cvalíček si po západu slunce přišel přivonět.
Jsem ráda, že má přesně takovou barvu, 
jakou sem si objednala, bílý s růžovým nádechem.
Pod sousedovým plotem nám kvete Tařice.
A taky kvete Rožec.
Kapradiny jsou zatím bujné, doufám, že je nespálí sluníčko.
Medvědí česnek už kvete,
 dokonce jsem ho objevila i na místě kam jsem ho nesázela.
Dokvétají poslední Tulipány.
Bětka jak vidí, že fotím, tak se začne promenádovat před foťákem ...
... pak se tak nenápadně zastaví a zapózuje.
Vždycky se nenápadně připlete ...
Na zahrádce se mi už řádkuje naťový celer a petržel.
Jak už jsem včera psala měli jsme krásně deštivé úterý,
 zahrádka si libuje. 
Samozřejmě, že jsem počítala s nájezdem slimáku,
 co se dalo jsem posypala granulemi a popřála jim dobrou chuť.
Pěknou středu
 a děkuju, že jste přišli mrknout na to, co je u nás nového.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

10 komentářů:

  1. Šeříky máš opravdu nádherné.Taky jsem dostala velkou kytici,ale musela jsem ji dát na balkon.Voněla nádherně,ale bylo toho moc ☺ Bětuška ví,že je hvězda -umí pózovat.Celá zahrádka je nádherná.
    Přeji nádherný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, vůni šeříku mám ráda, ale dlouho ve váze nevydrží🥰

      Vymazat
  2. Mám ráda šeřík. Babička měl bílý a tmavě fialový - plný. Byla z toho krásná kytice. My šeřík na zahradě nemáme, u syna je takový běžný -bledě fialový, ale kvete nádherně.
    Granule na slimáky musím koupit. Myslela jsem , že je ještě mám od loňska, ale opak je pravdou.
    Už se mi ti hnusáci podepsali na pár sazenicích afrkánů.
    No jo! Bětuška! Prostě je to hvězda. :-)
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ještě že jsem všechno posypala granulemi, ráno všude samý slimák, ale pošmákli si a pošli🥰

      Vymazat
  3. Sakryš, granule na slimejše jsem zapomněla koupit! Už se mi tu mrchy pasou na vysetých letničkách....Vypadá to, že až na jednu mě ty kapradiny od tebe přežily provizorní zasazení na zimu. Tři se rozvíjejí, dvě jsou před rozvitím a jedna je taková nijaká. Už je ale mám na definitivním stanovišti. Tedy pokud se jim tam bude dařit. Jinak je holt dám příští rok jinam. Ale zatím nevykazují nějaké poškození sluníčkem i když jsou na něm celý den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, granule to je to první, co na jaře kupuju, nenechám si sežrat zahrádku, když do kytek vrazím každý rok peníze. Bez granuli, bych na zahrádce neměla nic🥰

      Vymazat
  4. Libuško, zahrádku máš krásnou , utulnou a voňavou. Máme šeřík jeden fialový stařičky košatý , loni jsme ho hodně prořezali a prospělo mu to, kvete o stošest a také krásně voní. Bílý bych chtěla stromkový.
    Měj krásné slunečné dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko, taky mě láká ještě ten fialový, asi si ho koupím, vždycky jsme měli na zahradě víc barev🥰

      Vymazat
  5. Libuško, krásně Ti to kvete, hlavně se mi líbí šeřík. Babička s dědou měli na zahrádce tři druhy, jeden z nich taky bílý. Já si chtěla jako malá vždycky natrhat, dědovi se to moc nelíbilo, říkal vždycky - neškubej ho furt. Ale když já ho mám tak ráda... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taťka taky neměl rád, když jsme ho trhali, ale když on tak krásně doma voněl🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.