středa 18. května 2022

Na zahradě v Kožuškově

V pondělí bylo už od rána krásné počasí.
Jonášek se diví, co jim to pod jejich hrazdou narostlo.
Teď už jsou Pivoňky o hodně vyšší.
Bětuška je nadšená, že se krásně vytáhly a ona má skrýše.
Cvalíček si přišel na svoji hrazdu zacvičit.
Jonášek Cvalíčka nenápadně sleduje ...
A už po něm vystartoval ... hop a skok a jsou v čudu.
Bětuška se nestačí divit.
Kvete bílý Hyacintovec ...
... i fialový.
Konvalinky se mi asi s nějakou kytkou dostaly do zahrádky a začaly se roztahovat.
Jak odkvetou hned je přesadím někam jinam.
Hosty rostou jak o závod.
Mám radost ze srdíček, že je letos neponičil mráz.
Včera ráno jsme se vzbudili do tolik očekávaného deště,
všechno je umyté od pylu a je zase príma jarní vzduch. 
Krásnou středu
a všem děkuju za váš čas, co jste strávili u mě na blogu.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

6 komentářů:

  1. Máš moc krásně rozkvetlou zahradu a kožuškovi to kontrolují a hlídají. Moc hezké dny přeji vám všem.

    OdpovědětVymazat
  2. To je skutečná nádhera.Srdíčka jsou opravdu krásná a je jich dost.Kožušci si užívají jarní dní.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Je radost podívat se k vám do zahrádky. Kvete Ti to krásně. I kožušci si to užívají.
    Taky u nás včera zapršelo, což jsem uvítala, protože zahrádka byla už hodně vyschlá i přes moje zalévání. Dnes je už od samého rána slunce a modrá obloha.
    Hezký den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Libuško, moc hezké fotky moc se mi líbí tvá kytickova zahrada.Preji krásný den.Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj ,déšt závídím,tady ani nekáplo. Krasný srdíčka máš a to kapradí s kocourkem,krása !!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc všem děkuju za komentáře, vážím si jich🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.