úterý 17. května 2022

Okénko do kuchyně 371.

Uvaříme si vývar s kapáním a pažitkou, té je na zahrádce dost
a dokonce už mám nakrájenou na mrazáku na zimu.
Co si tak udělat prezidentské řízky?
Už jsme je neměli hódně dlouho.
S bramborovou kaší a ledovým salátem to byla ňamina.
Ke kávě jsme měli o víkendu jablečný závin.
Ještě stále mám jablíčka zavařená ve sklenicích ve sklepě.
S kamarádkou jsme si po delší době zašly na pizzu.
Byla vynikající.
Děkuju všem, co navštívili moje okénko
a přeju pohodové úterý.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

14 komentářů:

  1. Ještě jsem nikdy neslyšela o královských řízcích.Štrůdl nedělám-při cenách jablek...raději je sníme čerstvé.
    Tady v noci zapršelo! Muškáty mám omyté od pylu.Hned se může i větrat ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, vyzkoušej je jsou fakt dobré a nedá to práci🥰

      Vymazat
  2. Jako vždy mám plnou pusu slin.
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná mňamka, ty řízky by mě docela zajímaly. Líbí se mi to a ráda bych vyzkoušela. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  4. Samé dobroty, všetko vyzerá lákavo. Môžem poprosiť o recept na tie prezidentské rezne? Ďakujem

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Libuško, prezidentské řízky vůbec neznám musím najít recept a vyzkoušet vypadají moc dobře a opět bych si u tebe moc pochutnala.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, recept jsem dala tento týden, vlastně odkaz na Verunku od ní ho mám🥰

      Vymazat
  6. Ty řízky neznám,ale asi by se našel recept na internetu,pokud to není tvůj vlastní.Závin mám ráda a když nevím,co upéct,tak je to většinou on.Zavařená jablka mám od dcery.
    Pizzu si většinou objednáváme se synem domů.
    Libuško,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš pizzu si taky objednáváme domů, ale v naši oblíbené restauraci se výjimečně odpoledne nevařilo, tak jsme šli do pizzerie🥰

      Vymazat
  7. Libuško, Pepan musí být šťastnej jako blecha, že Tě má... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, nevím jestli je šťastný jako blecha on to bere jako samozřejmost a nikdy mě nechválil ...🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.