sobota 28. května 2022

Pořád ...

... jsou ještě pro okurky chladné noci.
Nedávala jsem je ven hned po zmrzlých, 
čekala jsem, ale marně, furt je v noci chladno. 
Minulý víkend jsem je už i s dýněmi vysázela ven navzdory počasí.
Na noc je přikrývám velkými sklenicemi.
Cvalíček chodí ráno se mnou a pomáhá mi.
Všechno se mi krásně přijalo
 i rajčata už jsou jednou tak veliká, než když jsem je sázela.
Tady byla rajčata ještě v zavřené pergole,
Jonášek mi je tam hlídal.
Vysázené truhlíky už jsou taky dávno z pergoly venku na svých místech.
Podíváme se na ně někdy příště.
Bětuška hlídá zase jahody a hlásí mi nezvané návštěvníky.
Bětuška je prostě všude.
Středa nám s přestávkami propršela, ale na večer vyšlo sluníčko.
Mějte příjemný sobotní den
a děkuju všem, kdo dnes navštívil můj blog.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

4 komentáře:

  1. Hned musím znovu říct synovi o těch sklenicích.Já jsem to kdysi dávno dělávala před činžákem.Když se růže uchytily,tak je vždycky někdo ukradl. Tak jsem to vzdala(a docela zapomněla).
    Tady je docela chladno(6°C),ale obloha je azurová(zatím)
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Na Tvé zahrádce je od všeho něco. Zelenina, květiny. A všechno Ti krásně jde. Jenže ale máš pomocníky ! :-)
    Klidnou sobotu, Libuško !U nás ráno 5 st., ale nebe je zatím modré a i slunce na nás vykukuje. Jestli to tak zůstane, uvidíme.
    Klidnou sobotu, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Máš super zahrádku, krásné ti to roste i kvete. Tak přeji ať je úroda perfektní a květinky dělají radost

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za všechny komentáře🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.