pátek 27. května 2022

Už ...

... si nemyslím, jako dříve, že to jsou hřbitovní kytky.
Macešky mám ráda, kvetou i v zimě pokud není velký mráz.
Dělají parádu na podzim, brzy z jara i v létě.
Maceškám jsem přišla na chuť v době, 
když se začaly objevovat s oranžovými květy.
Od té doby je miluju všechny.
Po zimě jsem je sesadila dohromady do truhlíku
 a teď vegetují na barelu s vodou.
Mějte pohodový pátek
 a děkuju všem, kdo jste došli až na konec článku.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

9 komentářů:

  1. Jsou moc krásné.
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Taky to tak mám. Původně jsem je měla jako hřbitovní kvítí, protože jako holka jsem chodívala na hřbitov zalévat hrob příbuzných. Teta tam vždy dávala vysázet macešky. Ale od doby, kdy se objevily macešky v různých barvách, tak jsem si je oblíbila a z jara je mám vždy na parapetu oken. Později je vyměním za truhlíky s muškáty, ale ty s maceškami přenesu na okna vedoucí do zahrady.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. maceškám jsem taky přišla na chuť. mám je v truhlíkách na balkoně a kvetly celou zimu. Jen mně trápí mšice, přijde mi, že jim macešky chutnají.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj krásně jsis vyzdobila barel. Radost pohledět.Přeji pěkné odpoledne i večer. Já si čtu, venku je chladno a děsný vichr !

    OdpovědětVymazat
  5. Libby, macešky už také pěstuji několik let. Můj děda je vždycky sázel na zahradě a pokud si dobře pamatuji, tak kvetly jenom na jaře. Teď je maceška celoroční ozdobou, v parcích kvetou i v zimě. Sama mám osázenou starou zadělávací mísu a v zahradě jí to sluší 😉

    OdpovědětVymazat
  6. Macešky mám ráda žluté a bílé, růžové ještě nemají. :o) A pravdou je, že stále a dlouho kvetou. Ty tvé jsou krásné.
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
  7. U vás to všechno hýří barvami. A taky se mi líbí ozdobený barel na vodu - při tolika maceškách se hodí i jeho horní plocha. A plůtek kolem - báseň pro oči. Také jsem pěstovala macešky na hrob - teď tam leží hospodář pod kamennými deskami. Barvy máš skvělé, ať se daří a přeji příjemný víkend...

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Libuško, já mám macešky taky ráda. Líbí se mi jejich barvy a Ty jsi hezky schovala ten barel. Měj se dobře. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.