čtvrtek 26. května 2022

Včera ...

... jsme tu měli přeorlíčkováno.
 Nebojte, dnes se budeme věnovat jiným kytkám.
Tak třeba takový Hyacintovec už dnes dokvétá.
Kvítky Snědku krásně září do dálky.
Pod okny kvetou tulipány vždycky později, až ostatní dokvetou.
Za nimi už kvetou Azalky.
Mívala jsem sedm barev Lupinusu.
Nasela jsem si nové mladé a ty staré dala pryč, byly už moc veliké. 
Ale nasadila jsem je moc k sobě a ony se mi zase zbaranily.
tak nevím, asi z nich budou jenom dvě barvy, uvidíme.
První rozkvetlý květ Gazánie ...
První kvítek Hořcového stromku i s mravencem.
A první kvítek Poděnky.
Ještě trošku žluté barvy.
První květy Černooké Zuzany.
A za nimi Macešky v kočce.
Ale na ty, se zase podíváme zítra.
Všem mým návštěvám přeju krásný den
a děkuju, že jste se u nás zastavili.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

5 komentářů:

  1. Nádhera ☺☺☺ A zuzanky už Ti taky kvetou ☺ Protože jsem Ti je "záviděla"vypěstovala jsem si je ze semen.Zatím jsou malé,ale snad bude aspoň jeden kvítek.Hlavní je,že jsem vyřešila jak je umístit.Snad jim to bude vyhovovat ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. To teplo zamávalo se vším. Zatímco modré ladoníky jsou už na pokraji odkvětu, bílý teprve spolu s tmavě modrým začal kvést. A růžové hyacintovce taky začínají kvést později, takže zatím dělají parádu.Japonské azalky jsou na vrcholu kvetení a rozkvetl mi vloni koupený rododendron. Nádherně tmavě fialový se žlutým okem. Po návštěvě Kromlau a nadcházející návštěvě Průhonic už chodím po zahradě s rozjímám, kde bude azalkový a rododendronový záhon ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy Libuško to je paráda. Jsi šikovná zahradnice. Tak ať ti vše krásné roste k radosti a potěšení.

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško, bohatě ti všechno kvete. Už mi začínají rašit jiřinky od tebe, ale ty kupované nic. Už se obávám, že to byl kup na nic.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.