pondělí 23. května 2022

Vtipy na čtvrté květnové pondělí

🌸🌸🌸
Když se muž naštve, udělá spoustu blbostí.
Když se naštve žena, neudělá nic.
Ani kafe, ani večeři!
🌸
Prý si byla včera večer tak opilá,
 že si tančila v hospodě na stole v kalhotkách!
V kalhotkách? Tak to si odešel brzo!
🌸
U zpovědi:
" Ukradl jsem sousedovi tři, nebo čtyři pytle brambor."
"No počkejte, tak tři nebo čtyři?"
"Tři ... ale nad tím čtvrtým přemýšlím."
🌸
Tak začínám podnikat ...
Otvírám obchod pro sklerotiky.
Přijďte k nám u nás dostanete všechno
na co si vzpomenete.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

3 komentáře:

  1. Já jsem věděla,že mi pěkně začne týden...
    Přeji klidné pondělí ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné. Přeji Ti krásný a veselý týden.

    OdpovědětVymazat
  3. Cérky, děkuju za komentáře🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.