úterý 24. května 2022

Okénko do kuchyně 372.

Minule jsem tu měla v kuchyňském okénku Prezidentské řízky,
psali jste si o recept. Mám ho od Verunky z jejího blogu. 
TADY máte odkaz na její blog s receptem.
Jinak recept i s videem najdete i TADY
🌸🌸🌸
No a my si dnes uvaříme brokolicovou polívku s pohankou.
Kamarádka mi dala domácí vajíčka,
 tak jsem po delší době udělala volí oko a míchané brambory s cibulkou.
Koláč jsme měli o víkendu jogurtový. 
Na jedné půlce byly jablíčka a na druhé tvaroh.
Všem vám moc děkuju za návštěvu 
a přeju príma úterní den.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

10 komentářů:

  1. Dobrůtky-mňam.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. U Tebe je to vždycky jasné - ňamky to jsou.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Já dělám zeleninovou polévku s brokolicí a pohankou a moc mi chutná. Teď jsi mi připomněla, že u nás už delší dobu nebyla, určitě to napravím. A prezidentské řízky také určitě vyzkouším, rychlovky dělám nejraději. Měj se hezky, pá 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, taky dělám většinou s pohankou, ale teď jsme ji měli výjimečně s bramborem🥰

      Vymazat
  4. Ahoj Libuško, vždycky se těším na úterý co bude dobrého.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško, mohla by jsis otevřít resrauraci ! A bylo by narváno... Já dnes vařila pro syna vegana karbanátky z červené řepy s bramborem a polévku žampionovou. Pro mužského kapustové karboše se salámem. Hezké dny přeje Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.