čtvrtek 30. června 2022

Mám ráda ...

... Šruchu, tato je sice jenom růžová, ale ...
... jinde mám nasetou směs a to je jiná podívaná ...
... každý den je miska jinak zbarvená.

Tihle dva jak nesedí na krmítku, 
tak cukrují na drátech.
Pěkný poslední den před prázdninami
a děkuju všem za návštěvu.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

8 komentářů:

  1. Ahoj Libuško,u tebe na zahrádce je pořád co obdivovat Přeji krásný den.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, víš že i já se kolikrát divím, co mi vykvetlo. Většinou zapomenu, co kde mám a pak přemýšlím, kde se mi to tu vzalo, takže překvápko i pro mě🥰

      Vymazat
  2. Máš to moc pěkné.
    Přji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Jak to letí. Zahrádky jsou rozkvetlé a zítra začínají prázdniny. To byl vždy tak krááásný pocit.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, hrozně ten čas letí, nedávno jsme čekali až se zazelenají stromy
      a už nám všechno kvete🥰

      Vymazat
  4. Libby, tvoje zahrádka vždycky překvapí, nádhera 😉

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.