středa 1. června 2022

Už by to mohlo stačit ...

... ty studené noci.
O víkendu přes den 14°C a v noci na neděli dokonce 2°C.
Na obloze se honily mraky všech šedivých odstínů.
Takový byl poslední květnový víkend.
Naštěstí včerejšek už byl teplejší 
i když v noci bylo zase málo stupňů na konec května.
První rozkvetlý květ Šruchy.
Sedmikrásky, co nám zdobily verandu ...
... už jsou zasazené u kapradin.
U plotu kvete Pitulník.
Šťavel je také samý květ.
Květy jsou krásné lila barvy na fotce jsou bohužel, jenom bílé.
Pod oknem kvetou Azalky.
Bětka šla zase "náhodou" kolem.
Kosatec trávovitý krásně voní po špendlíkách(žlutých švestkách).
Ve břehu pod plotem zase kvetou kosatce ve žluté barvě.
Mezi Lupinusy se mi objevil i fialový květ,
kéž by se objevily i ty ostatní barvy, které jsem nasela.
Pohodový první den měsíce června.
Všem vám děkuju, že jste se u nás zastavili a pobyli.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

6 komentářů:

  1. Jaro je nádherné.Už by mohly přijít i jarní teploty.Tvoje zahrádka to nevzdává.
    Přeji krásný den a trochu sluníčka ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško moc hezky Ti to všechno kvete. To je pak radost. Snad už je chladným dnům konec.

    OdpovědětVymazat
  3. U Tebe na zahrádce je hezké se projít. Žluté kostatce taky mám. Dala jsem si je do vázy a byla jsem ráda, že dlouho nevydržely, protože mají takový zvláštní odér - byl ho plný obývák. Nebyl intenzívní, ale vůně to tedy nebyla :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné to tam máte,voní to až k nám,krásný večer Alena z Jbc.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Libuško, krásná procházka tvou rozkvetlou zahradou.Mejte se moc hezky.Iveta

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.