čtvrtek 28. července 2022

Opět je krásně

Včera k večeru u nás pořádně popršelo. Taková rychlá sprška,
ale o tom vám napíšu až zítra, třeba se i zasmějete.
💦🌞💦
Kvete Janeba, žlutě září jako sluníčko.
Začínají kvést Mečíky a Kana.
Cínie si se Slezem v jednom záhonku docela rozumí.
Konečně zrají rajčata, letos jim to trvalo dlouho.
Dcera odjížděla s výslužkou ...
Večerní posezení v houpačce se zapadajícím sluníčkem.
Pohodový čtvrtek
a moc děkuju, že jste si udělali čas a mrkli ke mě na blog,
vážím si toho.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

6 komentářů:

  1. Ta první kytička (Janeba) mi kvetla v květináči u "zuzanek".Pro jistotu,kdyby se "zuzankám"nedařilo. Dostala jsem semena z ciziny,tak jsem nevěděla,jak se kytička jmenuje.Opravdu krásně zářila.
    Včera tady skroro celý den poprchalo.To jsem vítala.Ale jak se ta suchá tráva namočila,to byla hrůza. To byl tak strašný smrad. Otevřela jsem dveře bytu,myslela jsem,že padnu...
    My tady máme teď 7°C.
    Přeji krásný den všem ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, těchto kytek je hodně druhů, tahle roste všude kolem potoků a na rumištích a děsně rychle se množí. Mám ještě dva druhy s plnějšími květy🥰

      Vymazat
  2. Tak u nás tedy zatím ani kapka! Janeba mi taky kvete a i cínie se chlubí svými květy. Taky jsem konečně utrhla několik rajčat. Zrají letos pomalu, říkají to i kamarádky i u syna ve foliáku žádná sláva.
    Měj pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, většina nocí byla studená a přes den vedra, to se rajčatům nelíbí. Jak se noci oteplily začaly zrát, už taky můžu podělit i děti rajčaty🥰

      Vymazat
  3. Moc hezké kytičky,máš to tam jako v arboretu..

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.