středa 10. srpna 2022

Pár kapek ...

V sobotu dopoledne nám zase zapršelo. 
Při pohledu z okna mě opět zlákaly kapičky na ostružinových větvičkách.
A nejen na ostružinách, všude jich bylo plno.
A ještě pár pavučinkových ...
Čemeřice nezmar, kvete už několik let v zimě v létě, zkrátka pořád.
Šneček déšť přivítal.
Kvetou Balzamíny.
Vůbec nevím, kde se mi tu vzal takový volánkový Mečík
měla jsem jenom obyčejný, asi na sobě zapracoval.
Hezký den
a všem vám děkuju, že jste se přišli podívat.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

8 komentářů:

  1. Nádherné fotky.Nebylo by špatné,kdyby tady taky trochu zapršelo.Právě říkají v radiu,že se nesmí zalévat zahrádky...
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, my máme naštěstí hodně barelů, když zaprší, tak vodu máme na dlouho a pak je ještě studna. U nás už asi před měsícem hlásil rozhlas, že se nesmí čerpat voda z řeky Bečvy ...

      Vymazat
  2. Ahoj Libuško, krásné fotky to jsem se hezky pokochali.Kdybys viděla mojí kytickovou zahradu hrozné chrudinky kytičky povadle zem úplně suchá máme málo vody a neprší na příští rok musíme pořídit víc barelů na chytání vody.Pecanky určitě vyzkouším.Preji krásný den.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, ale déšť je déšť, ten zalije nejlíp. Zalívám konvi nebo hadicí a stejně mi spoustu aster a cínii uschlo. Je mi kytek líto, jak leží suché na zemi. Už několikátý rok si říkám, že nebudu sázet letničky, ale vždycky je zase mám. Trvalky mají hlouběji křeny a sucho přežijí🥰

      Vymazat
  3. Kapičkové fotky jsou moc krásné. Taky máme sudy na vodu a u skleníku tzv. hunt - hornický vozík, takže pokud zaprší a vše se naplní, mohu zalévat docela dost dní.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani u nás hlásili na víkend déšť, ale už se předpověď změnila, takže asi zase nic nebude🥰

      Vymazat
  4. Ty kapky na pavučinách se ti podařily nádherně nafotit. I my máme na chatě sudy na dešťovku, zatím jsou docela plné, ale nemám tolik záhonků jako ty, takže voda nějakou dobu vydrží 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, my máme ještě i studnu, takže vody máme zatím dost. Ale nejlíp zalije déšť, marná sláva🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.